Underligt problem med K750i og bluetooth
Fra : Søren

Dato : 20-07-05 20:01

Hej

Jeg har et underligt problem med denne mobil og et bluetooth sæt i bilen
(originalt SE installation og ingen problemer med S700)

Mobilen er fint tilsluttet, når jeg ringer ud foregår det som det skal,
håndfrit via bluetooth
Når der er nogle som ringer til mig så virker det i de første par minutter,
efterfølgende ringer det kun på telefonen og kaldet kan ikke tages
via installationskittet, men mobilen er stadig tilsluttet,

Er der en af jer som har en ide ?

Mvh
Søren

Fra : Claus Frigaard

Dato : 20-07-05 23:35

Hej..

En af mine venner havde noget lignende problem, og det hjalp med en firmware
update..
Det kommer self. an på om det er den nyeste firmware du har.

Mvh. Claus