Bluetooth headset
Fra : Morten Snedker

Dato : 20-07-05 13:33

Jeg skal ha' mig et bluetooth headset. Er der noget jeg specielt jeg
skal være på udkig efter - eller varsom overfor?

Jeg har en SE - er det ligemget om det er det ene eller andet mærke
jeg køber til den?

mvh /Snedker
---

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 20-07-05 15:11

"Morten Snedker" <morten.snedker@planprojekt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal være på udkig efter - eller varsom overfor?
>
> Jeg har en SE - er det ligemget om det er det ene eller andet mærke

Hej Morten
Jeg synes noget af det vigtigste er batteritid og hvordan det sidder på
øret.
Især det sidste er en kilde til stadig irritation og manglende brug - i
hvert fald hvis det ikke sidder ordentligt.
Jeg bruger selv et Logitech headset som sidder godt (på mit øre), har en
ganske tilfredsstillende batteritid og har laderen indbygget i
opbevaringsæsken.
Endelig kan man få et ladestik til cigarettænderen så boksen kan medtages i
bilen og lades der - ganske fikst.
Samtidig er lydkvaliteten helt i top. Ingen susen eller anden støj - og det
gælder begge veje.

Du kan se det hos Logitech på adressen
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2193,CONTENTID=9473

Og mig bekendt - uden at kende noget til din telefon - er det ligemeget hvad
for et headset du køber. Det skulle netop være det smarte ved et
Bluetooth-headset.
Mit Logitech virker i hvert fald fremragende med min Nokia 6310i

Ole Gaarde Kristensen

Fra : Emil

Dato : 20-07-05 22:50

Morten Snedker <morten.snedker@planprojekt.dk> wrote in

> Jeg har en SE - er det ligemget om det er det ene eller andet mærke
> jeg køber til den?

I princippet, ja. Men jeg ville holde mig fra nokia headsets.

--
*/Emil

Fra : Morten Snedker

Dato : 21-07-05 07:18

On 20 Jul 2005 21:49:33 GMT, Emil <emil@spam.trap> wrote:

>Morten Snedker <morten.snedker@planprojekt.dk> wrote in

>I princippet, ja. Men jeg ville holde mig fra nokia headsets.

Det ville pynte med en begrundelse...

mvh /Snedker
---

Fra : Emil

Dato : 24-07-05 21:10

> Det ville pynte med en begrundelse...

Jeg har erfaring med at nokia headsets skaber problemer (dårlig lyd etc.)
når de bruges med ikke-nokia terminaler.

--
*/Emil

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-07-05 08:15

Jeg ved at både Jabra og Logitech laver gode modeller...

Personligt kender jeg kun Jabra's model BT250, men der skulle være kommet
en
model BT250V, hvad den kan i forhold til den anden model ved jeg ikke.

De kan holde strøm i ca. 8 timer begge modeller, og lyden er skide god...

De er lidt pebrede i prisen, men kvalitet koster jo....

/A

Fra : Morten Lassen

Dato : 21-07-05 11:55

Jeg har en SE K700i og Logitech Freedom - de virker perfekt sammen.
Har også prøvet med en Bluespoon AX - men den var ikke kompatibel med
K700i (læs: duede ikke - mistede BT forbindelsen hele tiden)

Mvh. Morten

On Wed, 20 Jul 2005 14:33:01 +0200, Morten Snedker

Fra : Dennis [9440]

Dato : 21-07-05 14:35

Ville uden tøven altid vælge et Jabra, da det passer MIT øre perfekt.. har
PT et 250 som virker upåklagelig...

Dennis

Fra : KE Kofod

Dato : 22-07-05 02:27

Jeg har prøvet diverse NOKIA !!!.
Hold dig langt fra dem, jen sidder af h..... til og meget dårlig standby
tid !.
Jeg købte i ALDI en G2, den koster under 1/3 del af de kendte mærker og
den virker bare !!!.
Mener også at T. Hansen også har den.
Mvh. KE Kofod