Remote management på Stofanet
Fra : en9ssemand

Dato : 20-07-05 13:22

Mine forældre har en Stofanet forbindelse, som via en Netgear WGR614v2
router forbinder deres 2 maskiner til nettet.

Jeg vil gerne kunne administrere deres router på afstand.

Routeren får en dynamisk tildelt IP-adresse af Stofanet og denne
adresse kan jeg pinge fra WAN-siden. Imidlertid kan jeg ikke få lov
til at logge ind i routeren udefra selv om remote management er slået
til (har prøvet at give tilladelse til min egen IP og alle IP).

Jeg har prøvet såvel HTTP som HTTPS på den dynamisk tildelte IP og med
og uden port 8080, som routeren foreslår som default til remote
management. Uanset hvad jeg gør får jeg timeout.

Er der nogen der med succes laver remote management af en router på en
Stofanet forbindelse ?

/En9ssemand