tydning af tekst i svensk kirkebog
Fra : Claus Bülow

Dato : 20-07-05 09:55

Måske du kunne hjælpe mig med en tydning i en svensk kirkebog ?
- se nyhedsgruppen "dk.binaer.historie"

Det drejer sig om Ola Märtenson, som døde i 1850. Han var stalddräng (=karl)
på godset Dybeck - ikke langt fra Ystad.

m.v.h.
Claus Bülow

Fra : Leif B

Dato : 20-07-05 13:19

Hej igen

i linien 7/7 er de sidtste 2 ord tilsyneladende de samme som i den
foregående indførelse for Enken Johanna. - En henvisning til
jævnførelsesprotokollen ?

Mvh
baertel