Asus P4B533-E problem
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 22:54

Dette kort har kørt fejlfrit i 3 år nu laver den nogle underlig ting.

Tidliger i dag skulle jeg lave en dvd via nero hvor jeg krydset af ved "sluk
pc efter udførelsen" men da jeg kom hjem her ved 22:30 tiden var pc'en
stadig tændt og HD lampen lyste hele tiden.

Det viste sig da jeg tændte for skærmen at den havde genstartet, men var kun
kommet til hvor den kom med en fejl som var "ntldt kan ikke findes, genstart
pc'eren" noget i den stil.

Jeg trykkede så på reset knappen og så startede den op ved at melde at den
ikke kunne finde nogen hd på primær master, press f4 to skip.

Herefter slukkede jeg den på kontakten og tændte lidt efter så kom den op at
køre.

Så ventede jeg lidt igen og prøvede så at slukke maskinen via luk computeren
og så luk men her genstartede pc'eren og nu hver gang jeg tænder eller
genstarter den kommer den med denne fejl igen med at der ikke er noget på
primær master, press f4 to skip.

Har nero lavet et eller andet skidt eller er der en virus eller er mobo ved
at stå af, tror selv på det sidste.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 00:15

"Kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er noget på primær master, press f4 to skip.
>
> Har nero lavet et eller andet skidt eller er der en virus eller er mobo

Nu har jeg kikket lidt på det og jeg tror det er HD'eren.

Det er en IMB fra feb 2002, model nr IC35L080AVVA07-0, der er vel ikke nogen
der ligger inde med sådan en som de ikke bruger.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 00:19

> Nu har jeg kikket lidt på det og jeg tror det er HD'eren.
>
> Det er en IMB fra feb 2002, model nr IC35L080AVVA07-0, der er vel ikke
> nogen der ligger inde med sådan en som de ikke bruger.

Undskyld, jeg prøver lige dk.edb.hardware.drev

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk