Oliver’s petfood
Fra : Katrine

Dato : 04-06-01 14:30

Hej

Er der nogen, som har erfaring med OLIVER’S Petfood?
De har kattemad, som hedder Oliver's feline plus adult?
Jeg har fundet firmaet på nettet - http://www.olivers.dk
- og er meget fristet til at prøve det, da de levere til døren.

Pinsehilsen fra
Katrine og Blip

http://www.kandu.dk/

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 04-06-01 14:36

Katrine skriver:

> [...]
> Jeg har fundet firmaet på nettet - http://www.olivers.dk
> - og er meget fristet til at prøve det, da de levere til døren.

Hej Katrine

Jeg har en smule erfaringer med dem, og kun gode. Efter en opringning
til dem, kom der straks et par prøver at deres foder, leveret til døren.
Vores katte kunne godt lide foderet, og jeg vil prøve at købe hos dem,
næste gang der skal købes kattefoder. Vi køber i 10-20 kg portioner her
hos os :)

Ham jeg snakkede med var meget venlig, og jeg tror der er tale om et
rigtigt godt kvalitetsfoder. Man kan købe ned til 9 kg af gangen.
Hilsen Dorthe

Fra : Gitte J.L

Dato : 04-06-01 14:44

Jeg har netop bestilt derfra i går...ved blot at andre her har anbefalet
det, og kvaliteten ser ud til at være i top, når man læser
ingredienslisten og opgørelser over div. stoffer i foderet.
Endvidere...smagen er også helt og aldeles i top...mine to katte gik i
alt fald helt på tværs over smagen, og syntes tilsyneladende til
sammenligning at (mit) favoritfoder Hills var tørt.
- Gitte

Fra : Trine

Dato : 04-06-01 18:09

Hej Katrine

Mine katte har nu fået Oliver´s i 2 mdr...og det samme har min hund....
Det kan varmt anbefales!!! Mine katte har fået den flotteste pels du kan
tænke dig. De fik før Royal Canine, og de guffer det i sig med
velbehag....som Gitte skriver er det et kvalitetsfoder, ihvertifald hvis man
dømmer ud fra ingredienslisten...

Ham jeg snakkede med, virkede meget velinformeret og da jeg bedte ham om at
finde ud af hvilke test der var lavet (så som urinvejstesten), gjorde han
sig stor umage ud af at undersøge det hos moderfirmaet i Canada.

Ydermere har de en service som ingen andre jeg har hørt om: deres telefon er
åben for vejledning 10-22 hver dag..

/Trine

Fra : Gitte J.L

Dato : 04-06-01 18:42

Trine wrote:

> Ham jeg snakkede med, virkede meget velinformeret og da jeg bedte ham om at
> finde ud af hvilke test der var lavet (så som urinvejstesten), gjorde han
> sig stor umage ud af at undersøge det hos moderfirmaet i Canada.

Jeg fik en liste med prøvepakken, hvor der står noget om balanceret indhold af
de hersens stoffer etc. Men også på Olivers website kan man læse at der er
balanceret aske- og magnesiumindhold.....desuden fandt jeg det canadiske firma
på Nettet www.shurgain.com , hvor man også kan læse at de tager det med
urinvejssten alvorligt.... jeg forventer i alt fald noget af det, når de leverer
her en af dagene.

> Ydermere har de en service som ingen andre jeg har hørt om: deres telefon er
> åben for vejledning 10-22 hver dag..

Servicen er iorden - absolut
- Gitte

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 07-06-01 12:37

> Servicen er iorden - absolut

Jeg bestilte for et par dage siden til min hund. Bare ved de anbef. der er
her. Servicen er meget god (næsten usædvanlig!!). Blev ringet op af en fyr
derfra, som var meget venlig og jeg begyndte at overveje om de måske selv
spiser det, for at kunne have den energi og overskud, de har. Nej, spøg
til side- det er bestemt anbefalelsesværdigt. Jeg overvejer nu også at købe
til min kat, men vil lige se om hun vil spise det. Lige nu får hun Whiskas
men som jeg har fundet ud af, er det bestemt ikke godt for katten.

Hilsen Tina

Hilsen Tina

Fra : Christina K

Dato : 07-06-01 18:41

Hej

Jeg har også bestilt en foderprøve til Askepot, for med de anbefalinger
der er her i gruppen, ja så bliver man simpelthen nødt til at prøve.

Så nu venter vi bare.

Mvh
Christina

Tina Holtz Uhre <lily@post.cybercity.dk> skrev i en