Anbefaling af Fluegrej
Fra : Simon - [8230]

Dato : 18-07-05 21:54

Hej alle

Jeg vil igen til at fiske med Flue, og har desværre solgt mit gamle grej..
derfor må jeg jo have noget nyt...

Jeg har i tankerne at det skal kunne bruges til både kyst og til åen, jeg
er
ikke 100% nybegynder så et sæt til en letøvet er det jeg leder efter... og
derfor håber jeg så at I, venlige mennesker som I er, vil øse af Jeres
viden, så jeg ikke køber "katten i sækken" eller noget der er for
avanceret

Jeg har selv kigget på sættene fra Scierra og et fra Monterra.

Simon

Fra : Johnny

Dato : 19-07-05 21:26

Hej Simon

Ville hel klart vælge sættet fra scierra da det er tilpasset, derimod
monterra sættet fra Ron thompson kan variere meget fra butik til butik, hvad
de montere af hjul og line.

Mvh. Johnny