win xp pro delingsproblem
Fra : Joke

Dato : 18-07-05 21:41

Hej

Har prøvet næsten alt

PCen der er problem med har haft alt firewall fra koblet, men alligevel kan
jeg ikke til gå delte mapper og printere får blot en melding om at jeg ikke
har tilladelse til det og skal kontakte administratoren.

Har prøvet at fjerne netværket installere det igen og dele drevne igen uden
held

Pcen kan godt pinges, og det er også muligt at se den inde i arbejdsgruppen
men når du klikker på den melder den fejlen.

Har googlet men har ikke fundet noget brugbart

Hilsen

Johnny

Fra : Nils

Dato : 19-07-05 09:49

> [...]
> kan jeg ikke til gå delte mapper og printere får blot en melding om at jeg
> ikke har tilladelse til det og skal kontakte administratoren.

Hei
Har nå fått det samme problem, jeg kan ikke dele printer og filer.
Jeg har to maskiner koblet sammen via en ruter ( Belkin )
Den andre PC kan ikke lengre bruke printer som er koblet til min PC.
Vi bruker Windows xp.
Problemet synes og komme etter siste oppdatering !

Nils