Tilretning af CSS menu ?
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 21:27

Hejsa Alle

Prøv lige at se den menu her:

http://starchild.dk/menu.php

Den er lige det jeg har ledt efter, MEN den lver noget snavs jeg ikke kan få
den til at lade være med..

Jeg har lagt dette billede som baggrund: http://starchild.dk/images/fade.jpg

Men istedet for at lave den som baggrund for hele det stykke der folder ned,
så "restarter" den billedet for hvert menupunkt nedad, kan man ikke ændre i
scriptet, så den ikke gør dette ??

Jeg har prøvet alt muligt, men kan ikke rigtigt få det til at makke ret, ret
ærgeligt, da det ellers lige er den menu jeg skal bruge...

Håber at en af jer kan hjælpe mig.

Mvh
Morten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-07-05 23:29

Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Prøv lige at se den menu her:
>
> http://starchild.dk/menu.php
>
> Den er lige det jeg har ledt efter, MEN den lver noget snavs jeg ikke
> kan få den til at lade være med..

Siden vil importere en tanfa.css, men den fil ligger ikke det angivne sted
eller er stavet anderledes en import-linket angiver.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 06:46

> Siden vil importere en tanfa.css, men den fil ligger ikke det angivne sted
> eller er stavet anderledes en import-linket angiver.

Ja det er underligt, for hvis jeg sletter det link, så virker menuen slet
ikke.. det er så en anden ting jeg ikke forstår..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 06:50

bare glem det, jeg har løst det, fandt en anden menu der godt kunne det jeg
gerne ville ha den til..

Mvh
Morten