billedgalleri / popup! hjælp ønskes!
Fra : Tidemann

Dato : 18-07-05 17:32

Jeg har leget lidt med dette galleri:
http://www.huntingground.freeserve.co.uk/main/mainfram.htm?../scripts/img_gal4.htm
men jeg kan ikke få det til at virke.

Her er min: http://www.ragdollys-cat-link.dk/pop_billed.htm
Jeg er ikke nogen "ørn" til JavaScripts og kan ikke se hvor fejlen er!

Jeg får en melding om en syntaksfejl, men kan ikke gennemskue den.
Mon der er en venlig sjæl der kan hjælpe?

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-07-05 22:47

Tidemann <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev:

> Jeg er ikke nogen "ørn" til JavaScripts og kan ikke se
> hvor fejlen er!

Dine billeder ligger i

http://www.ragdollys-cat-link.dk/mariannes/kroatien/pic17.jpg
men koden siger at de ligger i
http://www.ragdollys-cat-link.dk/kroatien/pic17.jpg,
så du skal rette stien i

images = new Array()
images[0]="kroatien/pic17.jpg"
og så videre.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Tidemann

Dato : 20-07-05 10:39

"Allan Vebel" skrev

> Dine billeder ligger i

> [...]

Hov, det var fordi jeg havde flyttet mappen i mellemtiden!

Men det hjælper ikke noget, det må være "onclik" eller "picWin"
funktionen det er galt med. Når jeg tester lokalt kommer meldingen:
et objekt var ventet................

Fra : Tidemann

Dato : 20-07-05 16:10

"Tidemann"

> [...]
>
> Men det hjælper ikke noget, det må være "onclik" eller "picWin"
> funktionen det er galt med. Når jeg tester lokalt kommer meldingen:

Jeg har lavet det om til dette:
http://www.ragdollys-cat-link.dk/pop_billed.htm

så nu virker det

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-07-05 16:28

Tidemann wrote:

> Jeg har lavet det om til dette:
> http://www.ragdollys-cat-link.dk/pop_billed.htm
>
> så nu virker det

Næh ... standard popup-blocker i både IE og FF aktiveres og forhindrer
visningen af billederne.

--
Benny Nissen

Fra : Tidemann

Dato : 20-07-05 16:52

"Benny Nissen" skrev

> Næh ... standard popup-blocker i både IE og FF aktiveres og forhindrer
> visningen af billederne.

Årh, for f..... da!! Det havde jeg ikke lige tænkt på
Spildt arbejde........................

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-07-05 22:49

Tidemann wrote:

> Jeg har lavet det om til dette:
> http://www.ragdollys-cat-link.dk/pop_billed.htm
>
> så nu virker det

Kun delvist. Uanset hvilket billede jeg peger på (i IE uden popup-blokker),
er det billede nr. 1, der vises i stort format i popup'en.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Tidemann

Dato : 20-07-05 23:18

"Erik Ginnerskov" skrev

> Kun delvist. Uanset hvilket billede jeg peger på (i IE uden popup-blokker),
> er det billede nr. 1, der vises i stort format i popup'en.

Ja. Undskyld jeg ikke skrev det! Men det kan jo også være ligemeget,
hvis folk alligevel bruger popup blokker! Jeg syn´s bare det var smart

Men nu jeg har dig, er det så min pc det er galt med eller virker rollover-
funktionen ikke i FF på dit diasshow??

Jeg har jo lavet denne
http://www.ragdollys-cat-link.dk/fotoalbum-honey.shtml
men opdagede i dag at den ikke viser rollover-billedet i FF.
Heller ikke på din side viser det, men jeg kan godt se de popup
jeg har lavet på den nye side!

Hvad kan det skyldes??

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-07-05 23:24

Tidemann wrote:

> Men nu jeg har dig, er det så min pc det er galt med eller virker
> rollover- funktionen ikke i FF på dit diasshow??

Ja, da. Virker fint.

> [...]
> men opdagede i dag at den ikke viser rollover-billedet i FF.
> Heller ikke på din side viser det, men jeg kan godt se de popup

Det må være en fejl(indstilling) i din FF. Din sides roll-over virker uden
problemer i min FF 1.0.4

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Tidemann

Dato : 21-07-05 01:21

"Erik Ginnerskov"

> Det må være en fejl(indstilling) i din FF. Din sides roll-over virker uden
> problemer i min FF 1.0.4

Hmm....hvor mon jeg finder det?
Jeg synes jeg har kigget i alle indstillinger, men ved ikke hvad jeg skal se
efter!
Men bare det virker hos andre, så er det fint nok