Fjerne mellemrum i toppen og bunden af UL/~
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 16:08

Hej

Jeg har lavet en menu vha. UL og LI.

Men har det lille problem at jeg i toppen og bunden af denne menu har en
lille gif der skal ligge lige over/under menuen.

Er det muligt at fjerne dette mellemrum.

Mvh
Regin Madsen

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-07-05 18:05

Regin Madsen <rjm snabela mrfraggle.dk> skrev:

> en lille gif der skal ligge lige over/under menuen.

Må vi se problematikken?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 11:04

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote in message

> Må vi se problematikken?

Ja da....

http://www.mrfraggle.dk/test/test.html

Det drejer sig om de to vandrette streger jeg gerne vil ha tættere på
menupunkterne.

Mvh
Regin Madsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-05 15:19

"Regin Madsen" <rjm snabela mrfraggle.dk> skrev:

>Det drejer sig om de to vandrette streger jeg gerne vil ha tættere på
>menupunkterne.

Hvilke to lodrette streger?

De to billeder, som vi ikke kan se fordi stien er til din egen
computer?

http://localhost/wb/templates/gudenaa/menu_top.gif
og det gør de næste stier også.

Så vi kan ikke se meget af stien.

Men du kan prøve med margin: 0 enten på <ul> eller på <div
class="menu">.

PS. Og så hører spørgsmålet ikke hjemme i clientsidegruppe, som
er beregnet til scripts som afvikles hos brugeren, f.eks.
javascript.

Den rigtige gruppe havde været
--
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-07-05 15:19

Regin Madsen <rjm snabela mrfraggle.dk> skrev:

> Det drejer sig om de to vandrette streger

Prøv at lege lidt med

margin-top:0px;
margin-bottom:0px;
padding-top:0px;