Jula kommer tidlig i år.
Fra : Sven Andersen

Dato : 19-07-05 05:25

Fra World Portal 4U to U
Jula begynner tidlig i år.
Til en Utrolig lav Pris, ditt eget Domene for bare $3.99?
Ja det er helt sant.

Ja det er riktig du får ditt eget nye domene navn, hvist du overfører ditt
gammle
Domene til oss eller fornyer ditt gammle domene. Da for du Nytt Domene Navn
For Bare 3.99 US$
Ingen begrensning i antall.
Du Bare kjøper en av våre ikke Domene produkter så får du Domene Navnet Til
Utrolige Lave 3.99 US$ *
(* Plus ICANN fee of 25 cents per domain name year. Certain TLD's only.)
Husk at vår Web Hosting starter fra bare 3.95 US$
Online i dag for bare Bare 8.19 US$
World Portal 4U Seller Lav Pris Domene Nave; Domene overførinh, Web hosting,
E-mail konto og mye, mye, mye mer.
Dollar-for-dollar, cent-for-cent du vil finne den beste Web hosting planen
rett her. Men alle våre planer er ikke bare billige - de er utrolige. Stor
forsjell!

Web Hosting fra bare $3.95/måned!

Gå til World Portal 4U her og se alle våre lavt prisede produkter.
Kopier denne linken til din Web browser.

https://www.securepaynet.net/gdshop/rhp/default.asp?isc=&se=%2B&from
%5Fapp=&prog%5Fid=svenandersen&pl%5Fid=113823

Vennlig hilsen
Sven Andersen
Manager
World Portal 4U

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 00:50

"Sven Andersen" <sven_andsersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fra World Portal 4U to U
> Jula begynner tidlig i år.
> Til en Utrolig lav Pris, ditt eget Domene for bare $3.99?
> Ja det er helt sant.

blablabla....

Hva' har det lige mæ' hardware at gøre ?? Jeg ka' kun komme på ét ord, og
det er SPAM

Fra : Jakob

Dato : 19-07-05 11:29

In article <42dca4eb$0$37134$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Ebbe
[7000]" <es44(at)pc(dot)dk> says...

> Hva' har det lige mæ' hardware at gøre ?? Jeg ka' kun komme på ét ord, og
> det er SPAM

Naivt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-07-05 21:34

Ja det er kun at håbe at sven_andsersen@hotmail.com også bliver ramt af SPAM

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 17:03

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er kun at håbe at sven_andsersen@hotmail.com også bliver ramt af
SPAM

Avs, det var ondt

Fra : Anders F

Dato : 21-07-05 22:46

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> wrote in message

> "Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> SPAM
>>

> Avs, det var ondt

Det tror jeg nu ikke. Men læg adressen på en firmahjemmeside - SÅ er det
ondt!

Mvh.
Anders (hvis email virker

Fra : N_B_DK

Dato : 24-07-05 23:11

Ebbe [7000] wrote:

> Avs, det var ondt

Hvorfor ? jeg slører ikek min adresse, og får alligevel intet spam (3-4
mails om måneden er spam) og nej jeg forstår ikke helt selv hvorfor jeg ikke
modtager mere spam ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-07-05 18:34

> Hvorfor ? jeg slører ikek min adresse, og får alligevel intet spam (3-4
> mails om måneden er spam) og nej jeg forstår ikke helt selv hvorfor jeg
> [...]
Det kommer jo en del an på om din udbyder har en spamfilter servics, hvad de
fleste har i dag.
Har udbyderen ikke det går der et stykke tid og så vælter spam mailne ind.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-05 22:12

Michael Lund Sørensen wrote:
> Det kommer jo en del an på om din udbyder har en spamfilter servics,
> hvad de fleste har i dag.
> Har udbyderen ikke det går der et stykke tid og så vælter spam mailne
> ind.

Har slået filteret fra på hotmail, så nej min udbyder har intet me det at
gøre ;) og nu har jeg haft den her mail add længe men stadig intet spam,
meget underligt *G* Ps. min mail adresse er N_B_DKSPAM@hotmail.com og den ER
gyldig, så intet skal fjernes, men samme email uden SPAM er også min, men
ehller ikek der modtager jeg spam (og dette filter er også slået fra)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-07-05 00:13

Michael Lund Sørensen skrev:

>Ja det er kun at håbe at sven_andsersen@hotmail.com også bliver ramt af
>SPAM

og håbe at s'et mellem d og e i sven_andsersen@hotmail.com ikke er et
"spamfilter"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-07-05 00:20

Ivan V. Klattrup wrote:

> og håbe at s'et mellem d og e i sven_andsersen@hotmail.com ikke er et
> "spamfilter"

i hvert fald en lam måde at lave spamfiltre på så, man risikerer at en
anden modtager det i stedet, hvorimod man intet risikerer ved at skrive
noget ekstra ved domænenavnet

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-07-05 00:29

Esben von Buchwald skrev:

>i hvert fald en lam måde at lave spamfiltre på så, man risikerer at en
>anden modtager det i stedet,

Han er da også lam, når han spammer.

>hvorimod man intet risikerer ved at skrive noget ekstra ved domænenavnet

Man risikerer i hvert fald ikke noget ved at skrive .invalid i stedet for
..dk eller .com , skriver man så i stedet @FJERNdomain.dk som spamfilter
for domain.dk ødelægger man domænet fjerndomain.dk for en fremtidig køber.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pita

Dato : 20-07-05 18:15

> [...]
> for domain.dk ødelægger man domænet fjerndomain.dk for en fremtidig køber.

Kunne man bruge @doma:FJERN:in.dk eller @dom(FJERN)ain.dk eller
blabla@@domain.dk eller @domain.dkFJERN eller @do(FUCK JER I LAMME FEDE
KLAMME SPAMMERE - JERES MOR ER EN FED LUDER MED GRIMME BRYSTER - FJERN ALT
MED STORT, HVIS DU IKKE HAR EN FED LUDER TIL MOR MED GRIMME BRYSTER)main.dk

Der er faktisk mange muligheder for at begrænse SPAM....

Tror jeg jeg vil til at bruge den sidste
--
Pita

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-07-05 18:47

Pita skrev:

>Der er faktisk mange muligheder for at begrænse SPAM....

Hvis man frygter spam så meget, så lad dog være med at oplyse email
adressen i meddelelserne, brug .invalid eller undlad at putte @ ind i
adressen.

Det er i hvert fald dumt at ødelægge et domæne til fremtidig brug for
andre bare fordi at man ikke selv vil have spam, så er man lige så
dobbeltmoralsk som dem der bruger den gratis spamfighter som sender spam
for det program med i sine meddelelser.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 22-07-05 01:04

Pita wrote:
> [...]
>
> Der er faktisk mange muligheder for at begrænse SPAM....
>
> Tror jeg jeg vil til at bruge den sidste

det er vel ret nemt for en spamcrawler at regne det ud hvis det står som
"@doma:FJERN:in.dk "

generelt skal man passe på man ik gør det så åbenlyst at spamcrawleren
kan regne det ud

Fra : Madsen

Dato : 20-07-05 00:18

Ja eller denne sven@worldportal4u.com