Testprogrammer
Fra : Moerch

Dato : 04-06-01 12:46

Hej Ng.
Måske ikke det rigtige sted at poste, men jeg prøver alligevel.
Jeg skal bruge et testprogram til maskinen, så jeg kan "se" hvad den kan og
ikke kan.

Mvh
_Moerch

Fra : Booggyman

Dato : 04-06-01 15:20

u-got-mail

--
---------signatur-----------
http://hjem.get2net.dk/booggyman

Moerch <moerch@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Mailund

Dato : 04-06-01 16:05

Booggyman skrev i meddelelsen <9OMS6.135$nL.3260@news.get2net.dk>...
>u-got-mail

Har du noget godt må du gerne lægge programmet i news:dk.binaer

Mvh
Brian

Fra : HelloKitty

Dato : 04-06-01 17:51

Jeg tror nok at Booggyman prøver at sige at Moerch må være mere præcist,
hvad han vil teste. Der findes ikke en softwarepakke som tester ALT af
computeren.

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 04-06-01 18:10

In article <S%OS6.1647$R84.351486@news010.worldonline.dk>, HelloKitty wrote:
> Jeg tror nok at Booggyman prøver at sige at Moerch må være mere præcist,
> hvad han vil teste. Der findes ikke en softwarepakke som tester ALT af
> computeren.
SiSoft Sandra kan, så vidt jeg ved, checke alt på computeren.

Kig her :
http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Moerch

Dato : 04-06-01 18:37

SiSoft Sandra gjorde jobbet.
Takker mange gange

Mvh
_Moerch

Fra : Booggyman

Dato : 04-06-01 21:07

> SiSoft Sandra gjorde jobbet.
> Takker mange gange
>
> Mvh
> _Moerch

brugte du mit link eller nøjes du med en prøveversion??