Harddisk og server mv
Fra : Kristian Poulsen

Dato : 04-06-01 12:22

Hej NG

Jeg står overfor at skulle lave en lille fil-server til det formål har jeg
følgende.

Pentium 233 MMX
128 MB ram (plus nogle små klodser)
81 GB Harddisk.

Spørgsmåler et nu, om jeg kan bruge den harddisk som jeg bruger i min
nuværende computer hvor den er formatteret under win2k 4 partitioner mv. Der
ligger ca 60 GB data på disken som jeg nødigt vil lægge på igen.
Jeg regner med at ville bruge win2k som server (mest stabilt) ellers skal
det være linux, men så er jeg bange for at miste alle mine data.

Jeg er klar over at bios'en ikke vil kunne genkende min HD, men da det er
win2k skulle den være ligeglad med det.. eller ???

Håber på lidt hjælp... jeg vil ikke ricikere noget

/Kristian