Portræt af en mulig dansk terrorist
Fra : Lyrik

Dato : 08-07-05 10:05

Jeg har igennem nogle år studeret udtalelser fra åbenhjertige muslimer i min
omgangskreds, og vil komme med de konklusioner omkring terrorristvenlig
tankegang som den former sig her i Danmark, som jeg opfatter dem.

Tankegangen er stereotyp og mulige mål er ligeså stereotype. Det tegner
følgende billede:

Målene:
De ting i vores samfund som er syndige i forhold til koranen.
På Bali så vi det rettet mod et sted der serverer
spiritus-restaurationsmiljøet. Dette mål er ikke særlig relevandt i Dk, da
flere muslimer drikker alkohol og endvidere at alkohol er tilladt som
medicin, en tankegang som har indpas i det islamiske miljø i DK.
Endvidere går mange muslimer på restaurant og nøjes med at drikke sodavand.
Så jeg vil næsten friholde restaurantmålet for terror i DK.

Det er forbudt at tage rente af pengeudlån i koranen. Dette skaber stort had
og uvilje imod banker og hele finanssektoren, som lever af renter og profit.
Et "godt terrormål" som altid har 1. prioritet på listen for terrormål.
(9/11 i USA)

Politiet! Det foretrukne mål, idet politiet ses som hærens forlængede arm af
muslimer, samt, som de der forhindrer dem i at dominere deres bydele.
En politistation er det "store ønskemål"! Dette bliver dog tit forkastet på
grund af farligheden ved at angribe politiet.
Men drab på politibetjente betragtes som lige så legalt som at købe brød hos
bageren!
(Politistationer angrebet i Iraq)

"Samfundet" iøvrigt fordi det er venligt overfor Israel og ven med USA (den
store djævel).

Det nylige angreb i London havde som mål "samfundet" og finanssektoren, idet
det var de toglinier der bragte bankmænd til arbejde og lige i deres
"myldretid".
Endvidere var det under G8 topmødet for verdens finanser.

Hvor finder de terrormålene?:
Svar: Vi giver dem selv oplæggene i TV! Når journalisten udpeger metroen som
et "godt, velgennemtænkt, oplagt terrormål", så sidder de og ser tv og
siger:"Ja, det var en god idé!"
De har lidt problemer med at finde vores finanscentrum, så de spørger lidt
ind til det i øjeblikket!
Hvis én får det at vide, så fortæller han et til de andre, som fortæller det
videre, indtil det havner hos en potientel terrorist!

De har opdaget at vi mistænker arabisk udseende mænd i tilsvarende
påklædning, så terroristen vil præsentere sig velklædt i jakkesæt, med
skjorte og sikkert,-slips!
"Det opdager vi aldrig" er deres forventning!

Hænger det sammen med islam?:
Ja helt sikkert! Det funderer sig i de mest korantro kredse. Arnestederne er
de steder hvor disse mødes. Oplysninger hentes fra alle dem de kender,
inklusive "moderne muslimer" og kanaliseres via samvær ind til arnestederne
som er de kredse hvor de beslutsomme terrorister findes.

Hvordan kender man fjenden?:
Når der har været en "succesfuld terroraktion" skal man ikke give al fokus
til "hvordan myndighederne taklede redningsarbejdet"! Man skal fare ud og se
på ansigterne af folk på gaden og der hvor folk mødes. Dem som ivrigt
snakker sammen i grupper med glade smil på ansigtet-godtende sig-det er der
man skal begynde!

Hilsen
jens

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-05 14:28

Lyrik <lyrik@heaven.dk> skrev:
> [...]
>hvor folk mødes. Dem som ivrigt
>snakker sammen i grupper med glade
>smil på ansigtet-godtende sig-det er der

Imponerende risiokoanalyse og vurdering. Der er helt sikkert gået en
stor PET-agent tabt der. Specielt din vurdering af,
hvordan man kender fjenden er fremragende. CIA-textbook.

Fra : Lyrik

Dato : 08-07-05 22:15

"Peter Bang (slet WUCGN)" <peterbang@WUCGNprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Imponerende risiokoanalyse og vurdering. Der er helt sikkert gået en
> stor PET-agent tabt der. Specielt din vurdering af,
> hvordan man kender fjenden er fremragende. CIA-textbook.
++++++++++++++++++++++++++++++
Tak for roserne Peter!
Bortset fra at jeg er gået tabt, lyder det fint nok!

Lad mig tilføje at jeg har observeret hvordan sunnimuslimerne er steget i
popularitet i DK. Dette på grund af deres mange "heldige terroraktioner" i
Iraq imod koalitionen og den midlertidige regering.
De var styrende mindretal-elite i området og er nu degraderet af den
demokratiske agenda.
Deres mand-Saddam blev fjernet og de raser og vil have en ny leder ind!
Den repræsentation som stort mindretal de får tilbudt, matcher ikke deres
ambitioner om at sætte sig enerådigt på magten.

Flertallet bestående af shiamuslimer betragtes som "molbobønder" og skidt og
kanel. At de skal have noget at sige er en hån imod landets "elite"!

Sunnierne har vind i sejlene i DK. De er dem som kan "bekæmpe US"!

I DK gør herboende muslimer et stort nummer af at forklare at de er
retfærdige kombattanter som har RET til at bringe krigen til "fjendens
hjemlande". At terror her er forventelig og naturlig.

Det er en sejg omgang at forklare om krigens regler og love som kræver at
krigere er udstyret med et kendemærke (armbind og lignende) og at de skal
rette deres krig imod fjendens krigere og ikke imod den uskyldige
civilbefolkning!

De vil så mene at de muslimer som befinder sig i DK har ret til at føre krig
på vore enemærker, og stadigvæk beholde deres opholdstilladelse, som er
basis for krigsmuligheden!!

De kan ikke se at det kan få konsekvenser for deres samlede flok(man må ikke
generalisere, siger de-men gjorde man ikke det imod nazisterne tilsidst?),
hvad jeg tror er nødvendigt i længden med disse uintegrerbare.

De var klogere i Byzans med hovedstaden Konstantinopel (Istanbul).
De som skulle blive i området skulle lade sig døbe (konvertere til
idealerne)-de som ikke gjorde det blev sendt hjem.

Der skal foregå en konvertering til det nye hjemlands idealer. Dette skal
indebære en tilsværgning af troskab på den ene eller den anden måde og munde
ud i:"Før var jeg tyrker/araber/palæstinenser, nu er jeg dansker"!

Denne tilsværgning betyder et brud med det tidligere livsgrundlag og får de
tidligere landsmænd til at betragte ham som udlænding.
Denne vigtige procedure har Danmark glemt!
Ophold her i landet med bibeholdelse af gammelt statsborgerskab efter endt
prøvetid, er ligeledes et dårligt varsel om illoyalitet imod det nye
fædreland.IMHO.

Hilsen
Jens