Anmodning om internering
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 17:18

Til vicestatsminister Bendt Bendtsen

Anmodning om internering

Kopier:
Folketingets medlemmer
Nyhedsgruppen news:dk.politik

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s164 Tor 07 Jul (2005, CET) 18.02.16

TV 2 modtog brev fra terror-gruppe

TV 2 modtog i går et brev fra en gruppe
der kalder sig "Al-Qaeda i de
Skandinaviske lande".

I brevet, der er skrevet på arabisk,
kræver gruppen at Danmark trækker sig
ud af Irak. Endvidere står der at
"Jeres hær er kommet for at støtte det
forbandede USA og fra dags dato - hvis
I ikke trækker jeres styrker ud, så er
der krig mellem os og jer".

Vicestatsminister Bendt Bendtsen
afviser overfor TV 2/NYHEDERNE, at
Danmark lader sig skræmme og trækker
sig ud af Irak.

=== citat slut ====

På den baggrund amnodes de om at iværksætte en internering af folk fra
Mellemøsten i Danmark; idet en *demokratisk* nation (vel og mærket) har ret
til selvforsvar.

For more information, see ...
0133 news:RFaB9.9237$HU.840751@news010.worldonline.dk
0134 news:fUaB9.9251$HU.844135@news010.worldonline.dk
0137 news:XlsB9.10372$HU.1006256@news010.worldonline.dk
0138 news:bmsB9.10374$HU.1006323@news010.worldonline.dk
0140 news:eEyB9.13605$HU.1071355@news010.worldonline.dk
0141 news:lEyB9.13609$HU.1071293@news010.worldonline.dk
0142 news:1PzB9.14278$HU.1081645@news010.worldonline.dk
3220 news:niHkd.63415$Vf.3143845@news000.worldonline.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-07-05 17:33

Jesus-loves-you wrote:

> På den baggrund amnodes de om at iværksætte en internering af folk fra
> Mellemøsten i Danmark; idet en *demokratisk* nation (vel og mærket)
> har ret til selvforsvar.

Gad vide hvad Mosaisk Troessamfund vil sige til den anmodning.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 17:42

"Jesus-loves-you" skrev
4313 news:lCcze.58735$Fe7.193524@news000.worldonline.dk

> Til vicestatsminister Bendt Bendtsen
>
> Anmodning om internering

Fordi Kristeligt Folkeparti (Kristen Demokraterne) svigtede, se ...
3594 news:9PMKd.85915$Vf.3802732@news000.worldonline.dk
.... kunne jeg af gode grunde IKKE stemme på dem længere.

Jeg valgte at stemme på Det Konservative Folkeparti ...
(skønt jeg nok i min natur er Socialdemokrat, vel og mærket UDEN en
blasfemi-dagsorden),
.... fordi jeg herigennem håber, at De/I vil varetage Danmark
*vital*-interesser (herunder beskyttelse af borgerne ve og vel).

Håber IKKE I svigtet os.

-

Disse fanatiske terrorister vil blive ved i det uendelige. Når Irak-krigen
er slut, gælder det verdensherredømmet. Heil Hitler!

Se endvidere herom:
0305 news:7144a.89530$Hl6.8231197@news010.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4315

Fra : Pjensen73

Dato : 07-07-05 17:47

Jesus-loves-you skrev:

> Disse fanatiske terrorister vil blive ved i det uendelige. Når Irak-krigen
> er slut, gælder det verdensherredømmet. Heil Hitler!

Ja, det tror jeg også.
Uanset om der er krig i Irak eller ej, så ville de udøve terror alligevel.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-07-05 11:45

"Jesus-loves-you" skrev
4313 news:lCcze.58735$Fe7.193524@news000.worldonline.dk

[ ... Anmodning om internering ... ]

Denne meddelse er sendt til:

Folketingets medlemmer
Nyhedsgruppen news:dk.politik

Kristeligt Dagblad bragte et læserbrev onsdag den 13. juli 2005:

=== citat start ===

Terror

Danmark skal beskyttes bedst muligt

Femte kolonnevirksomhed skal diskuteres i Folketinget, når det træder
sammen.

AF PETER SKAARUP

Dansk Folkeparti vil straks, når Folketinget træder sammen efter den mødefri
periode, indkalde til en forespørgselsdebat om femte kolonnevirksomhed i
Danmark. Det vil sige virksomhed, som tager sigte på at underminere vores
demokrati og levevis indefra. Debatten skal tage sit udgangspunkt i
terrorangrebet på London - og det faktum, at Danmark nu åbenlyst trues i
mails til medier og på fanatiske gruppers websites i udlandet.

Det er ingen hemmelighed, at der her til lands befinder sig en ret stor
gruppe af muslimske fanatikere, som helt officielt sympatiserer med
terrorgrupper - som for ekselpem al-Qaeda, Hamas og Hizbollah - og som ville
kunne tænkes at tilbyde den nødvendige assistance i forbindelse med et
terrorangreb i København. Tidligere internerede man sine fjenders landsmænd
og sympatisører - det skete eksempelvis med tyske og japanske borgere, som
under verdenskrigen befandt sig i USA eller England. I dag går
sympatisørerne frit omkring i gaderne, de deltager i demonstrationer og
udspreder i øvrigt deres had i det land, de har bosat sig i.

Vi vil have regeringens svar på spørgsmål som: Hvordan sikrer vi os mod
femte kolonne-virksomhed i Danmark? Hvilke midler skal vi tage i anvendelse
for at beskytte det danske folk? Hvordan river vi fanatiske celler op ved
roden inden de for alvor får fæste? Hvordan beskyttes i det hele taget
Danmark bedst?

Peter Skaarup,
MF for Dansk Folkeparti og formand for Folketingets retsudvalg

=== citat slut ====

Det er en ærlig sag for et samfund at melde pas, fordi ...

Hvorfor skal vores borgere myrdes af hjernevaskede galninge, blot fordi vi
hjælper forfulgte mennesker ?

I er fortsat velkomne til at søge asyl her i Danmark, men vi kan blot ikke
længere *tilbyde* 100% fri bevægelighed af sikkerhedsmæssige grunde.

Læsø, Anholt, Samsø, Langeland, Ærø, Rømø, Bornholm vil kunne fungere
velegnet som interneringssted, idet man jo herfra ikke sådan uden videre kan
terrorbombe en storby.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4328

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-07-05 09:38

"Jesus-loves-you" skrev
4328 news:aA5Ce.60291$Fe7.197037@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Danmark skal beskyttes bedst muligt
>
> Femte kolonnevirksomhed skal diskuteres i Folketinget, når det træder
> sammen.
[ ... ]
> I er fortsat velkomne til at søge asyl her i Danmark, men vi kan blot ikke
> længere *tilbyde* 100% fri bevægelighed af sikkerhedsmæssige grunde.

Interrupt from ...
4327 news:9A5Ce.60290$Fe7.197027@news000.worldonline.dk

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s119 Søn 17 Jul (2005, CET) 10:11:39

Hjælp til PET fra danske muslimer

Nydanskere vil på lige fod med andre
danskere være med til at øge sikkerhe-
den mod terrorangreb på landet. Derfor
vil indvandrerorganisationerne nu hjæl-
pe Politiets Efterretningstjeneste
(PET).

"Vi vil gerne vise, at vi herboende
muslimer er meget berørt af terror-
aktionerne i London", siger Souhail
Ibrahim, næstformand i indvandrerorga-
nisationen Idfad, til Jyllands-Posten.

"Det er ikke nok, at vi fordømmer det,
når det er sket. Vi skal være med til
at forhindre, at det sker," mener han.

17. jul 07:42 (CET, red.)

=== citat slut ====

Fint ... må Gud, den Retfærdige°, velsigne Jer heri ...

Dagens Ord fra Bibellæser-Ringen ( www.blr.dk ):
(2005-07-17, Søndag)

Salme 11

... Han hader den, som øver vold.