Exit Sandy Brinck var fup.
Fra : Svend

Dato : 02-07-05 12:40

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587

Hun har tilsyneladende kun fremlejet sin taburet.

Strategien er indlysende, hun skal væk fra tinget for ikke at blive
fedet ind i det nederlag som der nu skal arbejdes på at påføre
thorning smidt.

Desuden kan hun fra en plads uden for tinget langt bedre kritisere
thorning smidt uden konsekvenser.

Målet er langsigtet, de illoyale skiderrikker der ikke fik opfyldt
deres personelige ambitioner om magt, arbejder nu på at

1. Sørge for at S ikke vinder næste valg

for at de så kan

2. Angribe thorning smidt for ikke at levere/kunne levere varen og
kræve der er brug for en ny formand.

Jeg forventer at de næste 6 år i S's kalender vil forløbe sådan.

Resultatet bliver 16 år med Venstre i statsministeriet.

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-05 15:37

Svend <nobody@noone.com> skrev:
> [...]
>
>Jeg forventer at de næste 6 år i S's kalender vil forløbe sådan.
>
>Resultatet bliver 16 år med Venstre i statsministeriet.

.... og Elvis lever!

Fra : Allan Riise

Dato : 02-07-05 16:09

"Peter Bang (slet F7VM6)" <peterbang@F7VM6privat.dk> skrev i en meddelelse

> blive

> ... og Elvis lever!

Og nyre

--
Allan Riise

Fra : Tina T.

Dato : 02-07-05 17:12

> ... og Elvis lever!

Ja, naturligvis gør han det, han bor på en afsides beliggende ø, sammen med
Lenin og Stalin, bare spørg AHW.

Tina T.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 08:26

Tina T. <tina-t@hotmail.com> skrev:

>Ja, naturligvis gør han det, han bor
>på en afsides beliggende ø, sammen med
>Lenin og Stalin, bare spørg AHW.
>
>Tina T.

AHW?!? ... Hvad synes du selv, Tina T? ... Eller er det at gå for
vidt?

Fra : Tina T.

Dato : 03-07-05 08:32

> AHW?!? ... Hvad synes du selv, Tina T? ... Eller er det at gå for
> vidt?

Hvad mener du?

Tina T.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 09:02

>Hvad mener du?
>
>Tina T.

Jeg undrer mig blot over din kommentar om, hvad AHW?!? mener at
vide om Stalin og Lenin. Derfor spurgte jeg til, hvad du selv
synes om tråd-emnet. Lenin og Stalin er jo ligesom et overstået
kapitel, ikke?

Men fint nok. Det anede mig, at det nok var i overkanten.

Fra : Tina T.

Dato : 03-07-05 09:16

> [...]
> kapitel, ikke?
>
> Men fint nok. Det anede mig, at det nok var i overkanten.

Nu var den komentar mest møntet på AHW, som altid har travlt med at kalde
alt negativt om sovjet, for antikommunistisk propaganda, derfor er det vel
nærliggende at han må mene at Lenin og Stalin stadig lever, men jeg kan
naturligvis tage fejl.

Tina T.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 12:14

> [...]
>AHW, som altid har travlt med at kalde
>alt negativt om sovjet, for
>antikommunistisk propaganda, derfor er det vel

Naaaaaah, tror du alligevel?? ... duh.....

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-07-05 14:39

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> alt negativt om sovjet, for antikommunistisk propaganda, derfor er det vel
> nærliggende at han må mene at Lenin og Stalin stadig lever, men jeg kan
> naturligvis tage fejl.

ho ho - racistblondinen slår til igen.
Du udtaler dig jo altid negativt om muslimer - så derfor må du altså mene at
månen er lavet af en grøn ost.

Hænger det ikke sammen, siger du? netop - prøv at se på din egen ulogiske
sammenligning.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 03-07-05 14:59

> [...]
> at månen er lavet af en grøn ost.
>
> Hænger det ikke sammen, siger du? netop - prøv at se på din egen ulogiske

Jo, det hænger da fint sammen, men i modsætning til dig, indrømmer jeg
muligheden for at jeg kan tage fejl, noget jeg aldrig har set dig gøre.

Tina T.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 15:08

>Jo, det hænger da fint sammen, men i
>modsætning til dig, indrømmer jeg
>muligheden for at jeg kan tage fejl,
>noget jeg aldrig har set dig gøre.
>
>Tina T.

muligheden??

Fra : Tina T.

Dato : 03-07-05 15:29

> muligheden??

Ja muligheden, er der noget ved det ord du ikke forstår? eller du kender det
måske slet ikke?

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-07-05 15:56

> Ja muligheden, er der noget ved det ord du ikke forstår? eller du kender
> det måske slet ikke?

Tumbe - hermed skriver du jo at du IKKE tager fejl, selvom du altså erkender
muligheden for at kunne gøre det.

Så hvornår har du skrevet at du tog fejl i noget som helst? JEG har ikke set
det - og det skulle jo, ifølge dig selv, være kriterium nok, ikke sandt?

--
ahw

Fra : Allan Riise

Dato : 03-07-05 16:04

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja muligheden, er der noget ved det ord du ikke forstår? eller du kender
> det måske slet ikke?

Du har kun erkendt det 1 gang, i denne tråd, hvor du så undskylder det med,
at du troede det omhandlede andre indvandrere der "havde dummet sig"

--
Allan Riise

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 19:49

>Ja muligheden, er der noget ved det
>ord du ikke forstår? eller du kender det
>måske slet ikke?
>
>Tina T.

Jojo, Tina T.

'Muligheden' for at du tager fejl?!?

Du tager fejl, Tina T. Punktum.

Du er bare for ensporet til at se mørket for enden af dit
tunnelsyn.

Og lad bare være med at benytte ordet 'forstår' i denne
udladninger. Du er et noget tyndbenet eksempel på sund fornuft.

Fra : Tina T.

Dato : 04-07-05 17:08

> 'Muligheden' for at du tager fejl?!?
>
> Du tager fejl, Tina T. Punktum.

Og det kan du naturligvis bevise?

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-05 18:36

> Og det kan du naturligvis bevise?

Det er for nemt , Tina - du er en blondine- det er bevis nok -og oven i
købet en racistblondine - det siger vist alt.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 04-07-05 18:48

> Det er for nemt , Tina - du er en blondine- det er bevis nok -og oven i
> købet en racistblondine - det siger vist alt.
>
> --
> ahw

Jeg har sagt det før, nu siger jeg det igen,for du er tydeligvis meget
fatsvag: JEG ER IKKE BLONDINE, heller ikke racist, men det fatter du jo nok
heller ikke, desuden forstår jeg ikke hvordan det skulle bevise noget at jeg
skulle være blondine? den må du nok forklare nærmere.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-05 18:57

> [...]
> nok heller ikke, desuden forstår jeg ikke hvordan det skulle bevise noget
> at jeg skulle være blondine? den må du nok forklare nærmere.

¨Du ligger som du har redt - dine udtalelser om muslimer og andre forhold
gør det til noget indlysende at du er racist- og da udtalelserne er dumme,
så svarer det akkurat til karikaturen af en dum kvinde, en blondine.

Derfor - for mig er du racistblondine med dine udtalelser og det niveau du
udtaler dig på. Sådan er det bare...

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 04-07-05 19:12

> [...]
> så svarer det akkurat til karikaturen af en dum kvinde, en blondine.
>
> Derfor - for mig er du racistblondine med dine udtalelser og det niveau du

Du må såmænd kalde mig hvad du vil, men du mangler at forklare hvordan min
hårfarve beviser noget, kan jeg med samme ret hævde at alene dit navn
beviser at du er dum?

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-05 19:13

> Du må såmænd kalde mig hvad du vil, men du mangler at forklare hvordan min
> hårfarve beviser noget, kan jeg med samme ret hævde at alene dit navn
> beviser at du er dum?

Du må hævde hvad du vil - dine indlæg taler for sig selv.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 04-07-05 19:19

> Du må hævde hvad du vil - dine indlæg taler for sig selv.
>
> --
> ahw

Gør de det? du kender mig ikke.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-05 21:49

> Gør de det? du kender mig ikke.

Du hedder Tina T.

--
ahw

Fra : Tim

Dato : 05-07-05 02:41

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du hedder Tina T.

Der er gået en detektiv tabt i dig!!!!!!

Tim

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 15:01

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du hedder Tina T.
>
> --
> ahw

Og det er så også alt hvad du ved.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 15:09

> "Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Og det er så også alt hvad du ved.

ork, nej - har du midnre to minutter? Så skal jeg gerne skrive alt hvad der
er værd at vide om dig.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 15:27

> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ork, nej - har du midnre to minutter? Så skal jeg gerne skrive alt hvad
> [...]
Jamen god fornøjelse, kunne vi måske også få fulde navn og adresse. event.
tlf. nr.?

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 15:41

> Jamen god fornøjelse, kunne vi måske også få fulde navn og adresse.
event.
> tlf. nr.?

Nej, det er ikke nødvendigt - jeg offentligør aldrig telefonnumre eller
lignende på nettet- heller ikke på mine modstandere -det har GB og Anders
Wegge Jakobsen da eneret på.

Men at skrive racistblondinen Tina T er såmænd også nok.

Nu venter jeg spændt på om ridderen uden frygt og dadel, Tim, kommer på
banen. Ikke at jeg kan læse hvad han skriver da han hygger sig i mit filter,
men jeg skal jo nok se det, når du svarer ham - du er nemlig for morsom til
at hygge dig i filteret sammen med Tim - på den anden side: det kunne være
at I fik sjove børn?

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 15:56

> [...]
> morsom til at hygge dig i filteret sammen med Tim - på den anden side: det

Du har hermed min tilladelse til at offentliggøre min adresse og tlf. nr.
jeg tror bare ikke du er i stand til det, jeg tror også det ville blive
nogle ret sjove børn Tim og jeg event. ville få.
Du mangler stadig at fortælle hvem jeg er, jeg venter spændt på at se om du
nu også er så god en menneskekender som du selv går og tror.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 15:59

> [...]
> Du mangler stadig at fortælle hvem jeg er, jeg venter spændt på at se om
> du nu også er så god en menneskekender som du selv går og tror.

Som sagt: jeg offentliggør aldrig folks data på nettet - det er et princip
som jeg har - til forskel for visse andre.

Og intet du siger eller gør, kan få mig til at ændre mening - i øvrigt har
jeg slet ingen lyst til at lære dig at kende på nogen som helst måde udover
det, jeg allerede kender til dig her på nettet. Jeg lever lykkeligt uden de
oplysninger.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 16:13

> [...]
> jeg slet ingen lyst til at lære dig at kende på nogen som helst måde
> udover det, jeg allerede kender til dig her på nettet. Jeg lever lykkeligt

Og hvad blev der så af dette:

ork, nej - har du midnre to minutter? Så skal jeg gerne skrive alt hvad der
er værd at vide om dig.

--
ahw

Jeg venter stadig, eller mener du slet ikke det du skriver?

Tina T.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-07-05 16:17

> [...]
>
> --
> ahw
>
> Jeg venter stadig, eller mener du slet ikke det du skriver?

Nu skal jeg skrive alt hvad der er værd at vide om dig.
Jeg sætter det i parantes, så du kan følge med, og skriver det rigtig
langsomt, da jeg ved at du kan have problemer med at læse og forstå en dansk
tekst.
( )

--
Allan Riise

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 16:24

> [...]
> Jeg sætter det i parantes, så du kan følge med, og skriver det rigtig
> langsomt, da jeg ved at du kan have problemer med at læse og forstå en

Jeg har da intet problem med at forstå at du er et fjols.

Tina T.

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 16:39

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg sætter det i parantes, så du kan følge med, og skriver det rigtig
> langsomt, da jeg ved at du kan have problemer med at læse og forstå en

En lidt vel stor parentes.
Trunte

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 16:19

> [...]
>
> --
> ahw
>
> Jeg venter stadig, eller mener du slet ikke det du skriver?

Nu har jeg svaret dig - men jeg skrev faktisk " alt hvad der er VÆRD at
vide" - så når du ikke ser mit svar, så burde du kunne regne dig til resten
.. Eller du overså måske ordene "VÆRD AT VIDE"?

--
ahw

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 16:41

> [...]
> vide" - så når du ikke ser mit svar, så burde du kunne regne dig til
> resten . Eller du overså måske ordene "VÆRD AT VIDE"?
De fleste burde også føle sig dækket ind af Allan Riese meget præcise
beskrivelse tidligere.
Trunte

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 17:38

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> De fleste burde også føle sig dækket ind af Allan Riese meget præcise
> beskrivelse tidligere.
> Trunte

enig, men da hun skrev til mig, så syntes jeg at det var pænt at svare
hende - især da hun ikke forstod budskabet uden at få det forklaret.

Husk på at en blondine som Tine (det rimer faktisk) - griner tre gange ad en
vittighed - 1. når hun hører den, 2. når hun får den forklaret 3. når hun
forstår den.

Da alle blindiner er bedre begavede end racistblondinen Tine T, så gælder
der imidlertid et fjerde punkt:
4. når hun får den forklaret en gang til.

Da mit indlæg til hende imidlertid ikke var en vittighed, men et dybt
seriøst indlæg, så gælder følgende:

1. hun nikker når hun får serveret indlægget. 2. hun forsøger at tænke på
andet end muslimer 3. hun tænker på Tim, ridderen uden frygt og dadler og
slikker sig om munden 4.hun ryster på hovedet, når det går op for hende at
hun er til grin - men det sker først når hun har været gennem indlægget fire
gange.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 17:51

> Da alle blindiner er bedre begavede end racistblondinen Tine T, så gælder
> der imidlertid et fjerde punkt:

Er din staveplade gået i udu? hvad er en blindine, og hvem er Tine T?

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 17:58

> Er din staveplade gået i udu? hvad er en blindine, og hvem er Tine T?
>
> Tina T.

"fejlene" var skam tilsigtet - for jeg har konstateret at du ikke er i stand
til at læse almindelig dansk, så det kunne jo være at du var i stand til i
det mindste af finde et par fejl i en tekst, så du kan få din daglige ros?

Tine T eller Tina T kommer ud på et - på fransk hedder et hovede tête - det
kommer via soldaterslang fra latin - her hedder hovede caput, men soldaterne
betegnede det med ordet "testa" som betyder krukke - altså en som dig.

Efterhånden blev ordet "testa" til "teste" hvor a'et blev til e - og s'et
forsvandt og blev sat ovenover e'et til den nu velkendte l'accent
circumflex - så sådan sker der altså lydforskydninger når man sjusker eller
når ordet ikke kræver nærmere forklaring eller som i dette tilfælde,
henfører til en ligegyldig persons navn.

Derfor er det et fedt om vi kalder dig Tina eller Tine eller Trine, alle her
ved at vi taler om dig som racistblondine - at du ikke ved det, undrer
ingen - måske lige bortset fra dine ækle ridder uden frygt og dadler, Tim -
men ham er der såmænd ingen der regner med. Han er en Don Quijote, ridder af
den bedrøvelige skikkelse.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 18:15

> [...]
> ingen - måske lige bortset fra dine ækle ridder uden frygt og dadler,
> Tim - men ham er der såmænd ingen der regner med. Han er en Don Quijote,

Jow jow, så fik vi et foredrag fra overlæreren, hvor er det flot at du sådan
kan belære os uvidende høveder,hvad skulle vi dog gøre uden èn som dig til
at indgyde os lidt visdom, vi takker ærbødigst og bøjer os i støvet, hil
dig, du store selvhøjtidelighed!!

Tina T.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-07-05 18:16

> [...]
> dig til at indgyde os lidt visdom, vi takker ærbødigst og bøjer os i
> støvet, hil dig, du store selvhøjtidelighed!!

Jeg kan forstå at Du ikke vil belæres.
Det giver jo så grunden til, at folkeskole tiden var spildt på dig!

--
Allan Riise

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 18:19

> [...]
> at indgyde os lidt visdom, vi takker ærbødigst og bøjer os i støvet, hil

Jeg ved godt at jeg er god og dygtig, men desværre må selv jeg konstatere at
der er elever, hvor selv kloge ord falder på klippegrund. Men hvor der
handles, der spildes.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 18:26

> Jeg kan forstå at Du ikke vil belæres.
> Det giver jo så grunden til, at folkeskole tiden var spildt på dig!
>
> --
> Allan Riise

Hvorfor tror du min skoletid var spildt?, du aner da ikke hvilken uddannelse
jeg har, eller hvad jeg laver til dagligt.

Tina T.

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 18:29

.. Men hvor der
> handles, der spildes.
>
> --
> ahw

Ja, det er du jo et glimrende eksempel på!

Tina T.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-07-05 18:34

> Hvorfor tror du min skoletid var spildt?, du aner da ikke hvilken
> uddannelse jeg har, eller hvad jeg laver til dagligt.

Du kan ikke læse et indlæg korrekt, du besidder ikke evnen til ar gennemskue
en tekst.
Du tillægger folk holdninger, og gør dig til moralsk dommer, uagtet du ikke
har forstået hvad du har læst.

Du fastholder retten til at være forkert på den, uagtet at du får serveret
fakta.

Man kan rent faktisk godt have en udd. uden at have forstået hvad det drejer
sig om, bare man kan huske, og lære udenad.
Derudover er jeg græsk/katolsk ( ligeglad ) med hvad du bedriver, håber bare
ikke at du har magt over andre mennesker.

--
Allan Riise

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 18:35

>. Men hvor der

> Ja, det er du jo et glimrende eksempel på!

Du tager helt fejl - det var dig, jeg hentydede til - du forklarede jo med
al ønskelig tydelighed at du ikke havde forstået min gennemgang af
sproghistorien, omend den var kort, men hånede mig fordi jeg er lærer i
stedet for at tage ved lære - det tager jeg som et eksempel på en, der
afskyr skolegang og som bestemt ikke er værd at bruge tid på.
MEn heller ikke det, forstår du - du kan ikke have en særlig høj
uddannelse - er du rengøringsassistent?
--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 18:47

> Derudover er jeg græsk/katolsk ( ligeglad ) med hvad du bedriver, håber
> bare ikke at du har magt over andre mennesker.
>
> --
> Allan Riise

En hvis magt har man vel altid.

Tina T.

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 18:58

> MEn heller ikke det, forstår du - du kan ikke have en særlig høj
> uddannelse - er du rengøringsassistent?
> --
> ahw

Nej, dyrlæge.

Tina T.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-07-05 18:57

> En hvis magt har man vel altid.

Ja, man har altid magt over sig selv, medmindre man er gift med en
rejekælling, såfremt man er en mand

Men det problem har jeg jo ikke.

Er du gift? ( Ja ja, ved godt den kan misforstås )

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 05-07-05 18:58

> Nej, dyrlæge.

Og du nægter vel at tage dig af Kameler, skulle det ske at du blev spurgt!

--
Allan Riise

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 19:14

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, dyrlæge.

Vidste ikke at de var gået over til billedbøger på dyrlægestudiet.
Trunte

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 19:24

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, dyrlæge.

altså en dyr læge? Det tjener dig ikke til ære at have synspunkter som dem,
du har - men her kan vi så se at der åbenbart også findes tåbelige dyrlæger.

Jeg er i hvert fald glad for at du ikke er vores dyrlæge - vores hund er
sort, og ham ville du formentlig nægte at behandle af racistiske årsager?

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 19:32

> Og du nægter vel at tage dig af Kameler, skulle det ske at du blev spurgt!
>
> --
> Allan Riise

Det var da en underlig påstand, hvorfor skulle jeg dog det?

Tina T.

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 19:35

> Vidste ikke at de var gået over til billedbøger på dyrlægestudiet.
> Trunte

Fordi du kun er nået til billedbøgerne, behøver det jo ikke betyde at vi
andre ikke er nået videre.

Tina T.

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 19:39

> [...]
> sort, og ham ville du formentlig nægte at behandle af racistiske årsager?

Du ævler som du har forstand til, jeg er ikke racist, jeg behandler alle dyr
der har behov.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 19:49

> Du ævler som du har forstand til,

Ja, i det mindste har jeg en forstand.

jeg er ikke racist, jeg behandler alle dyr der har behov.

Mon?

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 19:56

> jeg er ikke racist, jeg behandler alle dyr der har behov.
>
> Mon?
>
> --
> ahw

Ja!!

Tina T.

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 20:04

> Fordi du kun er nået til billedbøgerne, behøver det jo ikke betyde at vi
> andre ikke er nået videre.

Dine skriblerier bærer bare ikke præg af, at du skulle have gjort noget
specielt ud af din skolegang........
Jeg kan jo bare være glad for, at jeg ikke har nogle dyr med behov for
lægehjælp.
Trunte

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 20:11

> Ja!!
Nu er behov jo en relativ størrelse - jeg kan huske at vi
i mange sammenhænge har været uenige om, hvem der
der har behov og for hvad..... såå... for et par timer siden ville du f.x.
skide afrikanerne et stykke udfra devicen hellere en syg afrikaner end
en rig kunstner..
Trunte

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 20:19

> Jeg kan jo bare være glad for, at jeg ikke har nogle dyr med behov for
> lægehjælp.
> Trunte

Næh, det er vel også nærmere dig der har behov for hjælp, men der må jeg
desværre melde pas.

Tina T.

Fra : Tina T.

Dato : 05-07-05 20:23

> [...]
> der har behov og for hvad..... såå... for et par timer siden ville du f.x.
> skide afrikanerne et stykke udfra devicen hellere en syg afrikaner end

Hvad fabler du om? jeg har hverken udtalt mig om syge afrikanere eller rige
kunstnere.

Tina T.

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 21:41

> Hvad fabler du om? jeg har hverken udtalt mig om syge afrikanere eller
> rige kunstnere.
>
> Tina T.
Nårrh nej... Live8-tjah-tråden.
Trunte

Fra : Tina T.

Dato : 06-07-05 16:35

> Nårrh nej... Live8-tjah-tråden.
> Trunte

Jeg ved stadig ikke hvad du mener, den tråd har jeg slet ikke deltaget i.

Tina T.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 05-07-05 16:55

"Tina" == Tina T <tina-t@hotmail.com> writes:

> [...]

Det har jeg ikke gjort indtil nu, men det kan du hurtigt arrangeres,
hvis AHW fortsætter med at fremture med den slags tankespind.

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-07-05 17:43

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg ikke gjort indtil nu, men det kan du hurtigt arrangeres,
> hvis AHW fortsætter med at fremture med den slags tankespind.

Du har ikke holdt dig tilbage for at offentliggøre min arbejdsplads med
tilhørende pejorativer om min person, så hvorfor skulle du dog holde dig
tilbage med dette, men du overså måske ordene "og lignende"?

Og ja, jeg fremturer -og det bliver jeg ved med - du kan gøre hvad du vil i
den sammenhæng - du får ikke mig presset til at afstå fra at sige, hvad jeg
mener af den grund.
--
ahw

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-07-05 15:55

> Jo, det hænger da fint sammen, men i modsætning til dig, indrømmer jeg
> muligheden for at jeg kan tage fejl, noget jeg aldrig har set dig gøre.

måske fordi du ikke læser alle mine begavede indlæg?
Du er jo trods alt kun en blondine og skal have tingene forklaret flere
gange før du måske kan få en gryende forståelse af tingene.
--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 03-07-05 16:12

> [...]
> Du er jo trods alt kun en blondine og skal have tingene forklaret flere
> gange før du måske kan få en gryende forståelse af tingene.

Begavede? nej nu må jeg sgu le.

Tina T.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 19:54

>Begavede? nej nu må jeg sgu le.
>
>Tina T.

Godt du har dit gode humør. Det kan vel dække over de værste fejl
og mangler.

Fra : Tim

Dato : 03-07-05 23:05

"Peter Bang (slet O7TK6)" <peterbang@O7TK6privat.dk> wrote in message

> Godt du har dit gode humør. Det kan vel dække over de værste fejl
> og mangler.

Det kan dit så ikke.

Tim

Fra : Tina T.

Dato : 04-07-05 17:10

> Godt du har dit gode humør. Det kan vel dække over de værste fejl
> og mangler.

Ja uden mit gode humør havde jeg ikke kunnet holde fjolser som dig ud.

Tina T.

Fra : Alucard

Dato : 03-07-05 16:27

On Sun, 3 Jul 2005 16:54:49 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

>måske fordi du ikke læser alle mine begavede indlæg?

Begavede..??? Hvor...??? Jeg har ikke set nogen.....

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-05 07:37

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Begavede..??? Hvor...??? Jeg har ikke set nogen.....

du kunne ikke få øje på en lort, om så den blev serveret for dig på en
tallerken.

--
ahw

Fra : Tim

Dato : 04-07-05 14:25

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> du kunne ikke få øje på en lort, om så den blev serveret for dig på en
> tallerken.

Det er nemt at gennemskue alt det lort du lukker ud.

Tim

Fra : Tim

Dato : 03-07-05 18:36

> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> måske fordi du ikke læser alle mine begavede indlæg?

Dem har jeg faktisk ikke set nogen af?

Tim

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 19:51

Tim <thpetersen@hotmail.com> skrev:
>"Arne H. Wilstrup"
><detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message
>.news.tele.dk...

>Dem har jeg faktisk ikke set nogen af?
>
>Tim

Hvorimod du jo er leveringsdygtig i det meste ...

Fra : Tim

Dato : 03-07-05 23:06

"Peter Bang (slet XW6L3)" <peterbang@XW6L3privat.dk> wrote in message

> Hvorimod du jo er leveringsdygtig i det meste ...

På tide du erkender det.

Tim

Fra : Peter Bang

Dato : 04-07-05 08:38

Tim <thpetersen@hotmail.com> skrev:
> [...]

og du kæmper stadig med den retoriske forståelse. Dit niveau er
utrolig stabilt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-05 08:54

"Peter Bang (slet OF9ER)" <peterbang@OF9ERprivat.dk> skrev i en meddelelse

> og du kæmper stadig med den retoriske forståelse. Dit niveau er
> utrolig stabilt.

Ja, hans niveau er både utrolig stabilt og lavt.

--
ahw

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 01:06

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Peter Bang (slet XW6L3)" <peterbang@XW6L3privat.dk> wrote in message

> På tide du erkender det.

For døvsen da... det er dejlig trygt at intet ændre sig... efter godt en uge
på langs
på solskinsøen... er alt som det plejer i dk.politik (lidt ligesom en
amerikansk serie,
hvor man kan være væk i ugevis og stadig følge med)

En tråd startes op - Tina T. har ikke helt styr på hvad den egentlig handler
om... "but
who gives a shit" .. man kan jo altid køre lidt stalin-lenin af på AHW ikke
at han
overhovedet har været på banen i tråden, men det kan han jo komme .... og
ganske rigtig
det lykkedes Tina T. at få tråden ned i et niveau, hvor hun kan deltage....
og da blondinen så kommer til kort, så kommer Prins Valiant (læs
Tim)flyvende ind
fra venstre... ren deja vu
Trunte

Fra : Tim

Dato : 05-07-05 02:44

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> hvor man kan være væk i ugevis og stadig følge med)
>
> En tråd startes op - Tina T. har ikke helt styr på hvad den egentlig

No shit??

> "but
> who gives a shit" .. man kan jo altid køre lidt stalin-lenin af på AHW
> ikke at han
> overhovedet har været på banen i tråden, men det kan han jo komme

Det gør han som regel, og lukker sit sædvanlige lort ud.

> .... og ganske rigtig
> det lykkedes Tina T. at få tråden ned i et niveau, hvor hun kan
> deltage....

Nok ikke helt ned i et niveau du forstår.

> og da blondinen så kommer til kort, så kommer Prins Valiant (læs
> Tim)flyvende ind
> fra venstre... ren deja vu

Tak, men jeg hedder Petersen til efternavn.

Tim

Fra : Tim

Dato : 02-07-05 17:30

"Peter Bang (slet F7VM6)" <peterbang@F7VM6privat.dk> wrote in message

> blive

> ... og Elvis lever!

Det undrer ikke, at netop du tror det.

Tim

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-05 08:25

Tim <thpetersen@hotmail.com> skrev:
> [...]

Stadig svært ved at gennemskue tonen, ser jeg.

Fra : Svend

Dato : 04-07-05 12:43

On 02 Jul 2005 14:37:16 GMT, Peter Bang <peterbang@F7VM6privat.dk>
(slet F7VM6) wrote:

>... og Elvis lever!

Det tror jeg næppe at han gør men at jeg har ret bekræftes i dag hvor
flere fagforeningspampere der er til for at forbedre deres medlemmer
løn og arbejdsvilkår tilsyneladende meget hellere vil varetage deres
politiske interesser.

I det mindste har Annemette Melgård indset hvad deres illoyale
opførsel kan koste partiet på lang sigt.

Men det er jo også det der er meningen, Thorning Smidt må ikke blive
en succes for så kommer formands taburetten ikke i spil igen
foreløbig.