Atx bundkort i AT kabinet
Fra : Kim

Dato : 04-06-01 11:43

Kan det lade sig gøre at sætte atx bundkort i AT kabinet og vil det være
nemt ? det er fordi jeg har en celeron 300 mhz på en AT bundkort der er
brændt af og det er meget svært at få fat i sådan et kort Mvh. KIM

Fra : Allan Brønden

Dato : 04-06-01 12:10

Det kan ikke lade sig gøre, da Strømforsygningerne ikke er ens + at der ikke
er de samme Port huller i kabinettet. I den blå avis er der et Asus P2b
bundkort til 500 Et kanon bundkort og så kan den køre med p3 hvis du skulle
have sådan en engang
MVH Allan