Søvnproblemer!
Fra : Snella

Dato : 16-01-01 20:47

Så er vi nået dertil at vores søn er blevet 2 år, og meget stedigt siger at
han er færdig med at sove, inden han kommer ind i seng (vores seng). Det er
ligemeget hvor mange ganger vi har sagt at det er nat, og han skal sove.
Nejda 1 min. efter vi er gået ud fra værelset så kommer han efter, og sådan
fortsetter det til klokken er 22.00. Da er vi så trætte så vi overgiver os
og gør som han vil, nemlig at putte ved siden af han, til han har sovnet.
Han nægter at sove i sin egen seng (vores fejl). Jeg trænger til nogle tips

Fra : P&B

Dato : 16-01-01 22:51

Hejsa...

Vi har haft samme problem med vores og han sov også inde i vores seng til
han var 2 1/2 år,men gør det heldigvis ikke mere.
Det var en hård kamp,men vi gjorde det,at han kom ind i hans egen seng ved
21`tiden og vi sad ved ham til han sov.
Nu kommer han i seng kl. 20 og falder i søvn ca. 1/2 time senere.
Det var nogle MEGET hårde mdr.,men nu har vi tid alene om aftenen.

Håber det går lige så godt for jer. Held & lykke

Mvh.
Bente

Fra : MICHAEL THOMSEN

Dato : 18-01-01 08:59

"Snella" <lill.pedersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tips

> Hej Snella. Min søn er nu blevet 2½ år og han har aldrig selv kunne falde
i søvn. Vi har altid nuset ham i søvn. Da han var omkring 2 år syntes vi at
nu var det nok. Vi udstyrede ham med lidt legetøj og puttede ham med
godnathistorie og så fik han besked på at det var godnat nu.

Han stod op mange gange, men vi puttede ham pænt igen. Dette stod på i
næsten 14 dage og det er hårdt, men nu kan han også ligge sig til at sove
selv, hvilket er hele besværret værd, da det er guld værd at have et par
timer for sig selv om aftnen.

Fra : Snella

Dato : 18-01-01 14:25

Det er Dejligt at høre at det ikke er bare mig der har problemer.
Tak til gruppen for råd og tips.
Lill.

Fra : Jimmy Damsgaard

Dato : 21-01-01 22:20

Hej.

Det kan godt være en god ide hvis I sad ved ham indtil han sov i hans egen
seng. Også selv om I skal sidde der ½ - 1 time hver aften i en periode.
Snart skal i bare lægge ham i sin seng uden problemer... Forhåbentlig!

Hilsen rikke