Gratis computerspil
Fra : #2066

Dato : 14-06-05 14:42

.... med venlig hilsen fra US Army: http://www.goarmy.com/aarmy/index.jsp

Et af de seneste paafund for at skaffe kanonfoede, nu hvor den normale
rekruttering af frivillige er faldet til 40% under maalet under indtryk af
moradset i Irak.

En anden er er aggressiv rekruttering paa skoler og gymnasier, hvor de
militaere myndigheder tiltvinger sig adgang til skolens arkiver for bedre at
maalrette deres rekrutteringsforsoeg imod individuelle elever.

En tredje er at invitere mindreaarige paa hotelophold sammen med onkel Sam,
den venlige rekruttoer, hvor de oplever en weekend i sus og dus foer de
overtales til at skrive under paa hvervedokumenterne. (hvis det virker til
at saelge time shares, hvorfor saa ikke en tur til Irak?)

Kilde: http://www.cbc.ca/thecurrent/, hvor en optagelse af dagens udsendelse
skulle blive tilgaengelig senere i dag eller i morgen.

Fra : Jesper

Dato : 14-06-05 15:07

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Kilde: http://www.cbc.ca/thecurrent/, hvor en optagelse af dagens udsendelse
> skulle blive tilgaengelig senere i dag eller i morgen.

Rekrut 2066, må jeg så se de Æ, Ø og Å'er ?

Fra : G B

Dato : 15-06-05 16:55

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> [...]

BÅÅT - forkert. Jeg har haft spillet i over et år. Enten er nyhederne længe
om at nå til Canada, eller også er de bare længe om at penetrere
"Neslein"'s Homer Simpson'ske hovedskal
(http://www.theomnivore.com/photos/homer_x-ray.JPG).

> Rekrut 2066, må jeg så se de Æ, Ø og Å'er ?

GB

Fra : #2066

Dato : 15-06-05 18:39

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> BÅÅT - forkert. Jeg har haft spillet i over et år.

Er der noget ved det?

Fra : #2066

Dato : 15-06-05 18:38

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Rekrut 2066, må jeg så se de Æ, Ø og Å'er ?

Javel, hr. sergent!

Æ, Ø, Å.