Specielt ønske til handicappet
Fra : Sven

Dato : 16-07-05 19:45

Hej.
Familien er ved at aftale at splejse til en tur til et handicappet medlem,
som så skal afsted med et par af os. Han har givet udtryk for et stort ønske
om at svømme med delfiner efter han havde set i TV, at andre handicappede
svømmer med dem. De virker så venlige, synes han. Men hvor kan man komme til
det? Det skal nok være trænede delfiner, eller i det mindste nogle der er
vant til mennesker, så en tur på havet med de vilde delfiner er nok ikke
lige sagen.

Sven

Fra : Inger

Dato : 01-08-05 21:50

Sven wrote:
> [...]
> vant til mennesker, så en tur på havet med de vilde delfiner er nok ikke

Hej

Et lidt sent svar. Jeg har lige været i USA, Florida. Der ligger en
række af øer, kaldet Florida Keys syd for Florida og her er der tre
træningscentre for delfiner. To af dem, Dolphin Research Center på den ø
der hedder Grassy Key (www.dolphins.org/) samt Dolphins Plus på Key
Largo (www.dolphinsplus.com)har begge deciderede træningsprogrammer med
handicappede.

Hilsen