Tandrods opration
Fra : jane

Dato : 11-07-05 11:16

Har fået fortaget en tandrods opration i Polen, og er syet med biologisk
tråd, som skulle forsvinde af sig selv, men det er nu 3 uger siden, og
tråden er ikke forsvundet endnu.

Er der nogen som ved hvor lang tid der går før tråden er forsvundet?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Nielsen

Dato : 11-07-05 16:36

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote in message
> [...]
> tråden er ikke forsvundet endnu.
>
> Er der nogen som ved hvor lang tid der går før tråden er forsvundet?

Jeg blev opereret i kæben i foråret men de "selvopløselige" tråde opløstes
ikke. Så efter tre uger smuttede jeg til tandlægen og bad hende fjerne dem,
hvilket var et lettelse

vh
Nille

Fra : jane

Dato : 11-07-05 16:43

"Nielsen" <ingenmail@invalide.com> wrote in

> Jeg blev opereret i kæben i foråret men de "selvopløselige" tråde
> opløstes ikke. Så efter tre uger smuttede jeg til tandlægen og bad
> hende fjerne dem, hvilket var et lettelse

Ok jeg må heller gøre det samme. Tak for dit svar

--
Venlig hilsen
Jane