Yoga??
Fra : C1rosenkrantz@yahoo.~

Dato : 06-07-05 23:06

DA jeg i min hverdag er utroligt stresset er jeg på udkig efter en
yogaskole eller ligende i København, da jeg har fået af vide at det er
super godt til at reducere stress og giver masser af energi. Nogen der
kender eller kan anbetale nogen steder i København - helst et sted som
er til at betale og som ikke er sådan noget husmoryoga

Fra : G B

Dato : 07-07-05 11:10

C1rosenkrantz@hotmail.com (C1rosenkrantz@yahoo.com) skrev i meddelelsen

> [...]
> kender eller kan anbetale nogen steder i København - helst et sted som
> er til at betale og som ikke er sådan noget husmoryoga

Prøv Skandinavisk Yogaskole ved Kultorvet.

Mvh
GB

Fra : Henrik

Dato : 08-07-05 21:00

C1rosenkrantz@hotmail.com (C1rosenkrantz@yahoo.com) wrote in message news:<4d622162.0507061406.4deb110b@posting.google.com>...
> [...]
> kender eller kan anbetale nogen steder i København - helst et sted som
> er til at betale og som ikke er sådan noget husmoryoga

Jeg kender en yogaskole der lige er startet på Østerbro, som koster
400,- pr. mrd. for al den yoga man har lyst til at dyrke. der er
forskellige nivauer at efter hvor erfaren man er. Har tidligere på
Skandinavisk, men det er bedre.check det selv ud på www.srisriyoga.dk

Fra : Matthias :o\)

Dato : 11-07-05 10:45

Hej.