[OT] Nordisk Film søger deltagere til nyt ~
Fra : Marianne Holm

Dato : 06-07-05 13:36

Er du verdensmester i at rode dit køkken til? Får du ikke altid lige
ryddet op efter du har lavet mad?

Vil du gerne vide noget om, hvilken betydning din måde at ordne dit
køkken på har for hygiejnen?

Og kunne du tænke dig at få gjort rent og få nogle gode tips til,
hvordan du kan holde dit køkken i lidt bedre stand?

Så er det dig vi søger til et nyt TV-Program på TV3. En ekspert fra
Steins vil fortælle dig, hvor der er flest baktusser, og en
rengøringssvend vil vise dig, hvad du kan gøre for at få dit køkken
renere på kortest tid.

Optagelserne vil tage et par dage og programmerne vil blive vist på
TV3 til efteråret.

Interesseret?

Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist
Tlf: 36 18 85 64
Email Marianne.Holm@Nordiskfilm.com

Fra : Lisbeth

Dato : 07-07-05 23:17

"Marianne Holm" <marianne.holm@nordiskfilm.com> skrev i en meddelelse

> Er du verdensmester i at rode dit køkken til? Får du ikke altid lige
> ryddet op efter du har lavet mad?

Hvad betyder OT?

Mvh. Lisbeth

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-07-05 10:47

Den 08-07-05 00.16 skrev Lisbeth følgende:

> Hvad betyder OT?

Det betyder off topic. Det er noget, man normalt kan markere et inlæg i
en tråd med, hvis man bevæger sig uden for gruppens emneområde. Nogle
gange er det andre, der kommer og fortæller, at man er OT.

I ganske få tilfælde er der nogle, der starter en tråd, som de udmærket
er klar over er off topic. De markerer på forhånd, at tråden er off
topic. Sagt på en anden måde: De gør tydeligt opmærksom på, at de ved,
de gør noget forkert, men at de er ligeglade, og at de ikke er skrappe
nok til at finde en gruppe, hvor deres indlæg hører til.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Lisbeth

Dato : 08-07-05 12:45

> Det betyder off topic.

Jeg ved det *S*

> [...]
> noget forkert, men at de er ligeglade, og at de ikke er skrappe nok til at
> finde en gruppe, hvor deres indlæg hører til.

Lige præcis... jeg forsøgte bare at få afsender SELV til at erkende det. Men
du har så gjort det overflødigt for fjolset selv at forklare sig *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-07-05 17:21

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid,com> skrev

> Lige præcis... jeg forsøgte bare at få afsender SELV til at erkende det.
Men
> du har så gjort det overflødigt for fjolset selv at forklare sig *S*

Jeg tror ikke at du skal gøre dig særligt høje forhåbninger om at
trådstarteren _læser_ i gruppen.

Mvh.Uffe Ravn

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-07-05 22:47

Lisbeth skrev i dk.helbred:

> Hvad betyder OT?

Her der betyder det SPAM.

Ivar Madsen
Hjælp til med at få overblik over CC's ADSL priser på
http://milli.dk/index.php/CC_ADSL_priser