Før operation
Fra : TUS

Dato : 03-07-05 15:59

Hej
Jeg skal opereres til 10.august. Er der nogen der har nogle gode råd til,
hvad jeg skal gøre for at min krop er godt forberedt? Er der evt. nogle
kosttilskud der kan anbefales:
hilsen Tus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-07-05 16:08

"TUS" <nygaard-hansen@post.tele.dk> writes:

> Jeg skal opereres til 10.august. Er der nogen der har nogle gode råd til,
> hvad jeg skal gøre for at min krop er godt forberedt? Er der evt. nogle
> kosttilskud der kan anbefales:

Spis sundt, stop med at ryge, sørg for at have en god kondition, det
gør det nemmere at komme igang bagefter.

Men ud over det, så er det lidt svært at sige, uden at vide hvad du
skal opereres for.

Pas i øvrigt på med kosttilskud og den slags, der er nogen der kan
gøre dig uegnede til operation. Det kan du evt. snakke med
narkoselægen om.

Mvh Trine
--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-07-05 17:38

"TUS" <nygaard-hansen@post.tele.dk> wrote:

>Jeg skal opereres til 10.august. Er der nogen der har nogle gode råd til,
>hvad jeg skal gøre for at min krop er godt forberedt? Er der evt. nogle
>kosttilskud der kan anbefales:

Rygestop kan stærkt anbefales....
<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall

Fra : Birgitte Segalt Byll~

Dato : 16-07-05 19:03

Hej

Jeg har haft tre rygoperationer. Der fik jeg at vide at jeg skulle
tage jerntabeletter ca 14 dage inden, så man bygger sine
blodlegmer op til max. Grunden til at man skal stoppe med at ryg
er at man mindsker helingsprocessen med op til ca. 20 %.
Held og lykke med din operation.