hmm
Fra : Giraf

Dato : 27-06-05 20:46

Der står en yngre mand udenfor min opgang og snakker ud i luften med
folk der ikke er der. Og så har han noget meget laset medtaget tøj på,
bla.a. en t-shirt hvor der står roskilde universitets center på.

Hvad gør man i sådan en situation ? Skal man ringe til politiet e.lign. ?

Fra : Trekroner

Dato : 27-06-05 20:56

"Giraf" <dong@ding.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bla.a. en t-shirt hvor der står roskilde universitets center på.
>
> Hvad gør man i sådan en situation ? Skal man ringe til politiet e.lign. ?

Tjaa....han kunne jo være savnet et eller andet sted. Det skader ikke at
ringe....

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : jørgen

Dato : 27-06-05 21:05

Mon, 27 Jun 2005 21:46:18 +0200, Giraf <dong@ding.dk> skrev:

> [...]
> bla.a. en t-shirt hvor der står roskilde universitets center på.
>
> Hvad gør man i sådan en situation ? Skal man ringe til politiet e.lign. ?

Hvad med at tage en snak med manden. evt sammen med en ven. Jeg mødte en i
hammer bakker, dengang der var en anstalt der. Han gik fri rundt og kunne
kun snakke om papper (bryster), men ellers ret harmøs.

En gang i Viborg så jeg som barn (ca 7 år)en mand holde venste arm omkring
et treæ mens han gik rundt om den og sagde øf øf øf
..Han var også harmløs

Hilsen
Jørgen

Fra : JytteJ

Dato : 28-06-05 17:00

> [...]
> en t-shirt hvor der står roskilde universitets center på.
>
> Hvad gør man i sådan en situation ? Skal man ringe til politiet e.lign. ?

Det synes jeg du skulle, han lyder som en skizofren, som måske ikke har fået
sin medicin, så han er røget ud et et "anfald" Han behøver hjælp.

VH.
JytteJ