kosmetik, parfume
Fra : Bent Olesen

Dato : 23-06-05 13:27

Hejsa,

Er der nogen som har erfaringer med at handle kosmetik og parfume hos
kosmetikshoppen.dk?

Fra : janlarsen@stofakille~

Dato : 23-06-05 20:34

Jeg har købt rigtig mange gange hos kosmetikshoppen, både cremer,
parfumer men også makeup og kosmetik (som gave ) Og jeg har både
prøvet nye dufte, men også fundet gamle som jeg troede forlængst var
udgået... Åbenbart bare fordi de ikke forhandles længere herhjemme,
ærgeligt...

Så er det jo dejligt at man bare kan bestille dem over nettet og få
dem leveret gratis til døren Men hvad nu, hvis det ikke er den
rigtige??? Tja, så returnere du den bare, selvfølgelig ikke hvis du
har brugt af parfume

Så efter min mening, kan du roligt handle hos kosmetikshoppen.dk

Fra : JytteJ

Dato : 23-06-05 22:38

<janlarsen@stofakiller.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Efter et hurtigt kik på siden, ser det ud somom prisen er den samme som i
forretningerne, så hvad er fidusen ??
Med mindre altså, at mænd som hader at stå i et parfumeri for at købe gaver
til kæresten, kan gøre det over nettet.

VH.
JytteJ