Panikangst
Fra : Lene Hansen

Dato : 22-06-05 19:47

Hej.

Jeg har næsten hele mit liv lidt af panikangst, som det i dag så rammende
kaldes. Jeg er kommet meget langt og har det meget bedre bl.a ved hjælp af
en psykolog.

Jeg kunne godt tænke mig at få kontakt med andre, der lider af angstanfald.
Er du "nybegynder" i det at lide af angstanfald, er det så vigtigt at du
kommer til at snakke med andre der ved hvad det drejer sig om. Det er så
godt at vide man ikke er alene om det. Så skriv hvis du har brug for det. Og
gerne til min mailadresse, som er le_ha@privat.tele.dk

M.v.h
Lene Hansen

Fra : Steen

Dato : 24-06-05 22:11

"Lene Hansen" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kaldes. Jeg er kommet meget langt og har det meget bedre bl.a ved hjælp af

Jeg håber, at du ikke begynder på at tage benzodiazepiner(stesolid), for de
virker ligesom at tisse i bukserne for at få varmen.

/Steen

Fra : Lene Hansen

Dato : 25-06-05 10:32

Jeg har det rimeligt godt nu, og er mest interesseret i hvis jeg kan dele
erfaringer med andre - med eller uden medicin! -

M.v.h.

Fra : Anders Ravn

Dato : 08-07-05 15:00

"Steen" <steen@cutie.dkx> skrev i en meddelelse

> Jeg håber, at du ikke begynder på at tage benzodiazepiner(stesolid), for
> de virker ligesom at tisse i bukserne for at få varmen.

Man skal holde sig fra det skidt. Jeg har selv i et halvt års tid fået et
præparat indeholdende Oxazepam. Det er mildest talt noget lort. Aldrig tage
imod det fra lægen. Det er kun til at få det værre af. Gik rundt i en
"glasklokke" i knap 6 mdr. Vil aldrig have det skidt igen.

- Anders