Pludseligt indsættende hovedpine og kvalme
Fra : dktekno

Dato : 22-06-05 18:55

Jeg har igennem længere tid, flere måneder, døget med, at jeg lige pludselig
får kvalme, hovedpine og svimmelhed, og forsvinder efter få minutter igen.

Det er meget ubehageligt, og jeg kan aldrig forudsige hvornår det kommer,
det kommer bare pludseligt.

Hvad er det her?

Fra : Lene Hansen

Dato : 22-06-05 19:04

Hvad det er , ved jeg ikke, da det kan være så meget. Men jeg syntes da at
du bør gå til lægen og blive undersøgt nærmere.

M.v.h.

Fra : dktekno

Dato : 22-06-05 19:24

Det tør jeg ikke. Jeg går sjællent til læge.

Fra : Lene Hansen

Dato : 22-06-05 19:44

Nej, men det lyder lidt som om du bliver nødt til det, hvis du vil have
vished for hvad det er.
Det kunne godt være en form for migræne, men det forsvinder vist ikke så
hurtigt og pludseligt. Jeg vil nu stadigvæk anbefale dig at overvinde din
angst for lægen og så blive undersøgt. Du vil mærke en ubeskrivelig lettelse
bagefter, når du - forhåbentlig - får at vide at du ikke fejler noget
alvorligt.

M.v.h.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 23-06-05 08:48

"dktekno" <dktekno@frac.dk> skrev i en meddelelse
> Det tør jeg ikke. Jeg går sjællent til læge.

Det store spørgsmål kommer vel til at hænge på, om du tør lade være.
Det er jo lidt af et chancespil, og det kan godt være, at en evt behandling
af dit problem, vil være ubehageligt, men hvad vil følgerne blive, af
manglende behandling, formodentligt, endnu værre. Der har de seneste år,
været flere i min omgangskreds, som har haft problemer, lige omkring
hypofysen, hvilket for en, gav stærk hovedpine, en anden fik forringet
syn... Begge er idag opereret, og den ene, er blevet sin hovedpine kvit, og
den anden siger, at hans syn, aldrig før har været så godt.... Så helt
ærligt.... Snup lige en snak med doktoren. Det kan jo være alt, lige fra
bihulebetændelse, til knald i låget...

M.V.H.....Benny..