Reetablering af Cisco Flash
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 03-06-01 16:35

Hej...

Ved en kæmpe fejl er mit flashkort til en Cisco1401 blevet slettet. Hvordan
får jeg den reetableret med standard-filerne??

På forhånd tak!

/Kasper

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 04-06-01 10:40

> får jeg den reetableret med standard-filerne??

Kopier fra en TFTP server. Læs alt om dette hos http://www.cisco.com

/Kim

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 09-06-01 21:26

Hvis der ikke er flash på, skal du i "boot" mode (ROM monitor) sætte din
fil-navn og tftp server o.a. op og reboote herfra, så skal du bare have IOS
images liggende, som man downloader fra ciscos hjemmeside (under software)
så loader routeren dette til flash og så kan du gå igang med at
reconfigurere den.

Eller man restore fra backup... (Men sådan har du nok ikke, just kidding)
B-)

Mvh
Martin

Mail mig hvis du får problemer med det.