Random 675
Fra : Jens

Dato : 04-06-01 01:03

Kan man skrive kode sådan så siden ikke går i gang før hele siden er
downloadet ?

Fra : Jesper West Ørngreen

Dato : 04-06-01 01:24

On Mon, 4 Jun 2001 02:03:09 +0200, "Jens" <til@infojens.dk> wrote:

> Kan man skrive kode sådan så siden ikke går i gang før hele siden er
> downloadet ?

....så siden ikke går i gang ? - hvad går den da igang med?

hvis du mener at siden ikke VISES, før den er færdigloadet, kan du bruge følgende
grimme hak;

Men hvis du har javascript på siden må du selv styre, hvornår det skal starte...

Jesper Ørngreen admin@orngreen.dk
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Always remember you are unique - just like everybody else

Fra : Jens

Dato : 04-06-01 01:41

Det virker.......tusinde tak Jesper

Jeg er lidt ny i asp så jeg tør næsten ikke spørger om der også kunne komme
progress bar på !

Men hvis der er en som har et link til hvor man kan læse om det ville det
helt sikkert være interessant !

Fra : Jesper West Ørngreen

Dato : 05-06-01 11:15

On Mon, 4 Jun 2001 02:41:01 +0200, "Jens" <til@infojens.dk> wrote:

> [...]
> progress bar på !
>
> Men hvis der er en som har et link til hvor man kan læse om det ville det

Jamen, du skal bare 4-5 dage tilbage i gruppen her, så finder du denne her: