Internet sikkerheds konsulent ???
Fra : El Diablo

Dato : 03-06-01 23:20

Hej "Gruppe".

Er der nogle her der kender til en af de mere kompetente Konsulent firmaer,
der har den vildeste viden om sikkerhed i forbindelse med Internettet.

Jeg hørte om nogle som Politiets IT-Støtte enhed brugte som bistand, man kan
ikke huske navnet .. Jeg er taknemmelig for alt den hjælp jeg kan få !

.... Venligst ... El

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 03-06-01 23:34

> Er der nogle her der kender til en af de mere kompetente Konsulent firmaer,
> der har den vildeste viden om sikkerhed i forbindelse med Internettet.

Den vildeste jeg kan komme i tanke om er Bruce "the man" Schneier fra
Counterpane Internet Security Inc (www.counterpane.com, tror jeg nok).

Jeg har en kollega, der kender en i Netdesign. Fyren skulle være flink, men om
han og firmaet ved noget om sikkerhed, ved jeg ikke!

Vh,

--
Ole Michaelsen
Copenhagen, Denmark

Fra : El Diablo

Dato : 03-06-01 23:41

Hej Ole.

> Den vildeste jeg kan komme i tanke om er Bruce "the man" Schneier fra
> Counterpane Internet Security Inc (www.counterpane.com, tror jeg nok).

Takker x 1000 ! :)

... Venligst .. El

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-06-01 00:30

omic+usenet3@fys.ku.dk (Ole Michaelsen) writes:

> Den vildeste jeg kan komme i tanke om er Bruce "the man" Schneier fra
> Counterpane Internet Security Inc (www.counterpane.com, tror jeg nok).

Hvis det gerne må være udenlandsk er der også http://www.atstake.com/
(Hør om Mudge er ledig :) )