Børnefødselsdag
Fra : hrman

Dato : 06-01-01 16:35

Hej alle
Vores håbefulde unge pode på seks skal have børenfødselsdag med hans
børnehave klasse , nu kommer han og siger at han vil have en skattejagt ?
for det har alle de andre når de har fødselsdag.

er der nogle vendlige sjæle der kan oplyse om hvordan man eventuelt kunne
lave en sådan for ham/dem

Andre foreslag til aktiviteter til en barnefødselsdag modtages også med
kyshånd

på forhånd tak

ps det er på lørdag den13/1så der er ikke megen tid

Fra : Peter

Dato : 08-01-01 12:48

Uden at ville lave reklame så er der nogle gode tips til børnefødselsdage på
Toms chokolades hjemmeside:
www.toms.dk

Lone

Fra : nyheder

Dato : 09-01-01 16:32

Hej
I karolines kogebog for børn er der en super opskrift på sørøverboller, som
samtidig er beregnet til at lave en skattejagt ud af. Du skal lave et
skattekort ud af pap eller papir, du kan sagtens tegne det med tusch, dette
kort klipper du ud i det antal stykker som der er gæster inviteret, de små
stykker pakker du ind i bagepapir og gemmer dem i bollerne inden bagning, og
det virker sgu!! Når bollerne er kolde putter du glasur på og dekorerer dem
med små stykker slik, vingummibamser, lakridskonfekt og lign. Når ungerne så
skal spise bollerne støder de på de små pakker, og skal dernæst samle det
fælles skattekort og sammen finde skatten.
Jeg gav min datter sådan en portion med på hendes koloni med børnehaven,
havde forinden konfereret med pædagogerne mht. gemmested for skatten (som
var flødeboller).
Håber du kan bruge ideen,

God børnefødselsdag, hilsen Pernille Riber.