Bærbar pris
Fra : Ricki Susic

Dato : 03-06-01 20:27

Hvad skal man give for en 1 år gammel Toshiba 550 Intel Celeron med 6 gb HD
og 32 mb ram 13" TFT skærm??
Nogle gode forslag til hvad jeg skal byde for sådan een?
Hilsen Ricki

Fra : Torben F@rum

Dato : 03-06-01 20:33

Ricki Susic skrev i meddelelsen <9fe34u$gb1$1@news.inet.tele.dk>...
>Hvad skal man give for en 1 år gammel Toshiba 550 Intel Celeron med 6 gb HD
>og 32 mb ram 13" TFT skærm??
>Nogle gode forslag til hvad jeg skal byde for sådan een?
>Hilsen Ricki

prøv i news:dk.marked.privat.edb

Torben Farum

Fra : Fam. Gunst

Dato : 04-06-01 18:39

Hej

Under forudsætning af at garantien er udløbet og du skal opgradere med 128
Mb SD ram skal du max give 5500,-
Idet nyprisen i dag er ca. 8000,- for en tilsvarende model (650 Mhz, 64 Mb,
12,1 DSTN - dvs. en lidt dårligere skærm)

Ricki Susic <webfabrikken@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fe34u$gb1$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Mathias Christensen

Dato : 04-06-01 21:07

Dvs. en noget dårligere skærm. Desuden bliver prisen noget højere når man
skal op i en TFT skærm. Jeg synes i hvert fald det lyder som et ganske godt
køb, hvis du kan få den til 5500.

Mvh

Mathias