Magasin´s ammestue århus??
Fra : Mette og René

Dato : 06-07-05 14:45

Hej
er der nogen af jer, der har været inde her. Skal derind o morgen med nogen
her fra siden og da andreas jo får flaske vil jeg høre om i ved om der er
mikro ovn derinde eller anden mulighed for at varme flasken??

mette

Fra : karsten & Pia

Dato : 07-07-05 07:40

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen her fra siden og da andreas jo får flaske vil jeg høre om i ved om
> der er mikro ovn derinde eller anden mulighed for at varme flasken??

Kender den ikke, men hvad med at tage en termoflaske med varmt vand med til
at varme flasken i, så er du på den sikre side.

MVH Pia

Fra : Cat

Dato : 07-07-05 17:50

Mette og René skrev:
> [...]
> her fra siden og da andreas jo får flaske vil jeg høre om i ved om der er
> mikro ovn derinde eller anden mulighed for at varme flasken??

Det er der sikkert ikke - det er jo en ammestue, og ammemælk kommer i
containere med indbygget opvarmning

Prøv macdonalds - de har hagesmække, babymad og mikrobølgeovne. Eller
giv ham det køligt i denne varme - det er sikkert bare rart.

Tine

Fra : martin bjerre

Dato : 07-07-05 20:48

Hej mette..
Jeg arbejder i magasin - århus og vi har en udemærket ammestue/legehjørne på
4 sal. der er ikke en micro i ammestuen men kokkene i spisestedet 20 meter
væk har en mikro og de vil hellere end gerne lune flasken for dig.
Håber at det var svar nok *S*

Malle

Fra : Mette og René

Dato : 08-07-05 06:43

"martin bjerre" <martin.bjerreNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på 4 sal. der er ikke en micro i ammestuen men kokkene i spisestedet 20
> meter væk har en mikro og de vil hellere end gerne lune flasken for dig.

Mange tak martin

Jeg var derinde i går og de var meget søde dine kollegaer i spisestedet, så
de varmede flasken for mig:)

mette