VMWARE?
Fra : Paminu

Dato : 13-07-05 20:55

På denne side: http://www.vmware.com/download/ kan man downloade det der
virtuelle Linux miljø, men hvorfor en skal man vælge hvis man vil
installeret det i WinXP?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-07-05 20:57

"Paminu" <asdad@asd.com> crashed Echelon writing

> På denne side: http://www.vmware.com/download/ kan man downloade det der
> virtuelle Linux miljø, men hvorfor en skal man vælge hvis man vil
> installeret det i WinXP?

Workstation, findes til både Linux og Windows.

--
Bjarke Andersen

Fra : Paminu

Dato : 13-07-05 21:10

> "Paminu" <asdad@asd.com> crashed Echelon writing

> Workstation, findes til både Linux og Windows.

Hvorfor skal man ikke vælge:

VMware VirtualCenter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-07-05 21:11

> Hvorfor skal man ikke vælge:
>
> VMware VirtualCenter

Det skal man osse, hvis man vil kontrolle Virtual Machines. Læs produkt
specifikationerne så vil de forklare mere:

" VMware VirtualCenter is virtual infrastructure management software,
providing a central and secure point of control for your virtual computing
resources."

--
Bjarke Andersen

Fra : Paminu

Dato : 13-07-05 21:22

> [...]
>
> " VMware VirtualCenter is virtual infrastructure management software,
> providing a central and secure point of control for your virtual computing

Det bliver jeg ikke meget klogere af. Hvad skal man vælge (med normale ord)
når man bare er en enkelt privat bruger, der gerne vil bruge linux indefra
winXP: Workstation eller VirtualCenter?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-07-05 21:21

> Det bliver jeg ikke meget klogere af. Hvad skal man vælge (med normale
> ord) når man bare er en enkelt privat bruger, der gerne vil bruge
> linux indefra winXP: Workstation eller VirtualCenter?

Som jeg har svaret, workstation. VirtualCenter har ingen VirtualPC
mulighed, men er blot et håndteringsværktøj i tilfælde af du skulle køre
med flere VMWare Servers og workstations og ønske central styring.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kent Friis

Dato : 13-07-05 21:12

Den Wed, 13 Jul 2005 22:10:12 +0200 skrev Paminu:

> "Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal man ikke vælge:
>
> VMware VirtualCenter

Bjarke gik nok ud fra at det var evaluerings-versionen du var ude efter,
og ikke køve versionen - og der er ikke nogen evaluerings-version af
VirtualCenter.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Paminu

Dato : 13-07-05 21:20

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Bjarke gik nok ud fra at det var evaluerings-versionen du var ude efter,
> og ikke køve versionen - og der er ikke nogen evaluerings-version af
> VirtualCenter.

Men hvis man køber noget så vil VirtualCenter være bedre end Workstation ik?

Fra : Allan Joergensen

Dato : 15-07-05 06:37

Paminu <asdad@asd.com> wrote:

> Men hvis man køber noget så vil VirtualCenter være bedre end Workstation ik?

Jo, hvis du har en røvfuld ESX servere du gerne vil administrere.

--
Allan Joergensen

"There can be only one!" -- Duncan MacLeod