Fedora Core 4/NVidia
Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 09-07-05 09:25

Er der nogen der har en step by step vejledning
til at installere NVidia's grafik driver på FC 4 x86_64 ?
Har søgt og fundet en del - men ikke niget der virker.
(Linux newbie)

Fra : Per Thomsen

Dato : 09-07-05 11:09

Karl Erik Nielsen wrote:
> Er der nogen der har en step by step vejledning
> til at installere NVidia's grafik driver på FC 4 x86_64 ?
> Har søgt og fundet en del - men ikke niget der virker.
> (Linux newbie)

Den er godt nok ikke til x86_64, men denne virkede for mig:

<http://stanton-finley.net/fedora_core_4_installation_notes.html#nVidia>

Jeg downloadede denne:

<http://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86_64/1.0-7667/NVIDIA-Linux-x86_64-1.0-7667-pkg2.run>

i stedet for denne:

<http://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/1.0-7667/NVIDIA-Linux-x86-1.0-7667-pkg1.run>

men derudover fulgte jeg blot instruktionerne.

MVH Per Thomsen,
http://www.pert.dk/

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 09-07-05 11:39

"Karl Erik Nielsen" <roedemor.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har en step by step vejledning
> til at installere NVidia's grafik driver på FC 4 x86_64 ?
> Har søgt og fundet en del - men ikke niget der virker.
> (Linux newbie)

Takker - vil prøve den !