Nyeste Debian testing?
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 19:16

Hej.
Inden Sarge blev den nye stable release kørte jeg testing. Har nu fået nyt
hardware og skal installere Debian testing på ny - jeg vil ikke have den
nyeste stable udgave, men ligesom før den nyeste testing udgave - er det
denne netinstallation jeg skal have fat i:
http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/20050608/
Eller denne:
http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/current/ - og så
bare apt-get update til det nyeste? - giver vel det samme i sidste ende?
Hvilken kerne kommer der med installationen? 2.6.X ?

PFT

Fra : Peter Makholm

Dato : 27-06-05 19:31

"news.tele.dk" <jojo> writes:

> [...]
> nyeste stable udgave, men ligesom før den nyeste testing udgave - er det
> denne netinstallation jeg skal have fat i:

Der er vist ikke sket noget siden Sarge blev frigivet. Så jeg tror du
vil være endnu bedre tjent med at hente en netinst-cd for Sarge, rette
i /etc/apt/sources.list og kører en 'apt-get dist-upgrade'.

--
Peter Makholm | Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
peter@makholm.net | pants and slide on the ice

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 19:49

"Peter Makholm" <peter@makholm.net> skrev i en meddelelse

> Der er vist ikke sket noget siden Sarge blev frigivet. Så jeg tror du
> vil være endnu bedre tjent med at hente en netinst-cd for Sarge, rette
> i /etc/apt/sources.list og kører en 'apt-get dist-upgrade'.

Ok, mange tak for svar.
Hvad der end står i sources.list, stable eller sarge, så skal det vel bare
rettes til testing?

MVH

Fra : Peter Makholm

Dato : 27-06-05 20:06

"news.tele.dk" <jojo> writes:

> Hvad der end står i sources.list, stable eller sarge, så skal det vel bare
> rettes til testing?

Ja.

--
Peter Makholm | I have no caps-lock but I must scream...
peter@makholm.net | -- Greg