MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ghost 2003 Boot-cd
Fra : Klaus

Dato : 17-07-05 14:34

Som opfølgning på en foregående tråd om ghost, ville jeg gerne lave en
boot-cd, istedet for den diskette, jeg har brugt indtil nu. Men når jeg
går
ind i "Boot Wizard" og vælger den sidste mulighed, hvor man kan lave en
boot
cd/dvd, giver den mig kun mulighed for at smide selve programmet og
systemfilerne ned på 2 disketter.

Er der nogen som ved hvorfor?

Mvh Klaus

Fra : Klaus

Dato : 17-07-05 14:39

brænde filerne fra de 2 disketter ned på en cd, men det virker
ikke