MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Desperat Hjælp søges - scandisk fjernede e~
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 18:31

Min pc gik ned i tordenvejret idag, da jeg genstartede den kørte scandisk.
Scandisk har fjernet en vigtig fil inde fra C:\programmer\dc++ det er
Queue.xml filen. Det er ikke første gang dette sker og hver eneste gang
mister jeg hele min download liste.

Er der nogen der ved hvordan jeg får filen tilbage igen.

Det er det der irreterende ved XP, den tager bare for givet at man ønsker at
reparere.

XP Pro DK

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : John

Dato : 15-07-05 19:11

"Thunder" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Scandisk har fjernet en vigtig fil
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg får filen tilbage igen.

Måske med 'systemgendannelse'...:)

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 19:39

Ok skal lige siges at jeg har prøvet systemgendannelse. Det hjalp ikke. Det
jeg leder efter er en ekspert der kan fortælle mig hvor jeg evt. kan finde
den fil der mangler eller en kommando til at "undelete" den. Måske et
værktøj til at finde den på harddisken, alle ved jo at selvom du sletter en
fil så ligger den der stadig.

Det ville være skønt hvis èn fra Microsoft kunne komme med et råd til
gendannelse af denne fil.

Det er p... ireterende hver gang scandisk fjerner en fil der bruges af et
program, det er ikke første gang at dette sker for mig. Sidste gang havde
jeg dog en backup.

Med venlig hilsen

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : John

Dato : 15-07-05 20:50

"Thunder" skrev i en meddelelse

> Ok skal lige siges at jeg har prøvet systemgendannelse. Det hjalp ikke.

Damn..:(

Endnu et skud:
http://www.dslreports.com/faq/10740

Mere, Google:
http://www.google.com/search?q=Queue.xml

God arbejdslyst! Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 19:02

Det virkede:) Tusinde tak for hjælpen:D

Jeg brugte den her metode:

Fra : John

Dato : 16-07-05 19:11

"Thunder" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det virkede:)

Herligt! :)

> Tusinde tak for hjælpen:D

Velbekomme! Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 20:38

On Fri, 15 Jul 2005 19:30:41 +0200 skrev "Thunder" <thunderSNABELAget2net.dk> .

> [...]
>
>Er der nogen der ved hvordan jeg får filen tilbage igen.
>
>Det er det der irreterende ved XP, den tager bare for givet at man ønsker at

Det er netop en feature i XP der gør det. Uanset hvad, ville din fil have været
smadret, så om der bliver ryddet op eller ej....næppe den store forskel.

Fik du ikke muligheden for at undgå denne chkdsk (du skrev scandisk men jeg
gætter på det var chkdsk) da din maskine startede op ?

Muligvis kan du gå tilbage til et tidligere gendannelsespunkt, men tvivler på
det vil virke...

VH Martin