MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 98SE update med: sesp201en.exe
Fra : ikj

Dato : 15-07-05 09:25

Unoficial Windows 98SE Service Pack "sesp201en.exe" kan hentes hos File
Forum

Er der nogen som ved om man kan anvende denne engelske version til opdate af
W.98SE/Dansk Version

mvh IKJ

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-07-05 09:47

ikj skrev:

>Unoficial Windows 98SE Service Pack "sesp201en.exe" kan hentes hos File
>Forum

og flere andre steder

>Er der nogen som ved om man kan anvende denne engelske version til opdate
>af W.98SE/Dansk Version

Det kan man ikke, læs selv hos udgiveren af "service packen"
http://exuberant.ms11.net/98sesp.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : ikj

Dato : 15-07-05 10:15

> og flere andre steder

> Det kan man ikke, læs selv hos udgiveren af "service packen"
> [...]

Tak for svaret fra Ivan V. Klattrup, jeg burde selv have set det.
Ja, så røg denne gode ide,..... en., de.,kinesisk og mange flere men ikke
dk.

mvh IKJ