MS Windows
briani 27239
Windows Marketplace???
Fra : Rene

Dato : 12-07-05 08:54

Er det kun hos mig subj. ikke virker, siden kan ikke vises

Fra : Hans

Dato : 12-07-05 09:12

Rene wrote:
> Er det kun hos mig subj. ikke virker, siden kan ikke vises

Link?

Hans

Fra : Rene

Dato : 12-07-05 09:13

Lige meget har selv fundet ud af det

Fra : Ricko.

Dato : 13-07-05 05:47

> Lige meget har selv fundet ud af det
>

> "Rene" <1TXsnoopy_dk@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Det var også meget nemt at finde ud af, når der ikke er et link og man bare
sidder og trykker på et tomt sted er der som regel ikke noget der åbner ,
prøv med et link en anden gang, det plejer at virke.
feks: http://www.fjols.dk/

Fra : hansen

Dato : 14-07-05 07:59

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidder og trykker på et tomt sted er der som regel ikke noget der åbner ,
> prøv med et link en anden gang, det plejer at virke.

Har du fået dit eget domæne?