MS Windows
briani 27239
Skrivebord starter ikke op
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 07-07-05 16:06

Hjælp, den er helt gal. Mit skrivebord med ikoner og proces linie er
forsvundet.
Via Windows XP jobliste alt/control/del og filer- nyt job/kør, kan jeg tilgå
næsten alle programmer og alle mine dokumenter, men selve skrivebordet
kommer aldrig frem når maskinen tændes.

Nogle gode ideer ?

mvh Tonny Poulsen

Fra : preben nielsen

Dato : 07-07-05 19:08

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle gode ideer ?

Gendan til sidst det virkede.....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 07-07-05 19:16

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Gendan til sidst det virkede.....

Er du rar at skære det ud i pap, jeg fatter nemlig ikke helt hvad du mener.

mvh tp

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-07-05 06:59

Tonny Poulsen wrote:

> Er du rar at skære det ud i pap, jeg fatter nemlig ikke helt hvad du
> mener.

Brug systemgendannelse:
%SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 08-07-05 19:33

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Brug systemgendannelse:

Nu er der så forsøgt med en rep via xp cd'en, det hjalp ikke, og diverse
antivirus programmer har heller intet fundet, så nu ender det sgu nok med en
geninstall

mvh tp, ps tak for alle svarende

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-07-05 07:23

Tonny Poulsen wrote:
> Nu er der så forsøgt med en rep via xp cd'en, det hjalp ikke, og
> diverse antivirus programmer har heller intet fundet, så nu ender det
> sgu nok med en geninstall

Er det det samme i fejlsikret tilstand?
Og hvad hvis du logger ind med en anden brugerkonto?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 09-07-05 09:46

> Er det det samme i fejlsikret tilstand?
> Og hvad hvis du logger ind med en anden brugerkonto?

Hej, fejlsikker tilstand kører som det plejer, anden bruger har jeg ikke
prøvet.

Nu har jeg bestemt mig for en komplet geninstall, tager "backup" af post
osv. i dette øjeblik.
Så du behøves ikke spilde mere tid på mit problem, men ellers tak for
hjælpen.

mvh tp

Fra : Fietsenmaker

Dato : 08-07-05 06:37

Tonny Poulsen skrev:
> [...]
> næsten alle programmer og alle mine dokumenter, men selve skrivebordet

Vi har netop haft samme problem, det viste sig at være virus med psguard.