MS Windows
briani 27239
"could not written"
Fra : Michael Kragh

Dato : 05-07-05 08:30

Hey, jeg får denne irriterende fejl..

instruktionen ved "0x02fd415b" referede hukommelse ved "0x00000000"
hukommelsen kunne ikke "written".

den er sikkert omtalt mange gange før, men er der nogen som kan henvise
eller fortælle mig hvordan jeg slipper af med den?

Mvh Michael

Fra : Ingolf

Dato : 05-07-05 11:04

"Michael Kragh" <kragh@heko.dk> wrote in message
> [...]
>
> den er sikkert omtalt mange gange før, men er der nogen som kan henvise
> eller fortælle mig hvordan jeg slipper af med den?

Hvilken windåse version? Og hvilket program giver fejlen?

Fra : Michael Kragh

Dato : 17-07-05 23:35

Ingolf wrote:
> "Michael Kragh" <kragh@heko.dk> wrote in message

> Hvilken windåse version? Og hvilket program giver fejlen?

fejlen kommer når jeg bruger stifinder og åbner nogen bestemte mapper
med bla film i.

Fra : Michael Kragh

Dato : 17-07-05 23:36

Ingolf wrote:
> "Michael Kragh" <kragh@heko.dk> wrote in message

> Hvilken windåse version? Og hvilket program giver fejlen?

orv.. jeg bruger xp

Fra : Peter

Dato : 06-07-05 05:04

Hej Michael

Michael Kragh wrote:

> instruktionen ved "0x02fd415b" referede hukommelse ved "0x00000000"
> hukommelsen kunne ikke "written".

Ligner mest af alt en bug i et program, der forsøger at benytter en
pointer, der endnu ikke er initaliseret / new'ed.

> den er sikkert omtalt mange gange før, men er der nogen som kan henvise
> eller fortælle mig hvordan jeg slipper af med den?

Hvis det er hvad jeg gætter på, så slipper du af med den ved at få en
opdatering af det program, hvor fejlen er rettet.

Mvh Peter