MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explorer adresse linie
Fra : StoneWare

Dato : 03-07-05 13:12

Min kammi's adresse linie ( den der viser de sidst besøgte sider ) er tom på
trods af at den står til at gemme for de sidste 20 dage.........når han
klikker på den lille sorte pil kommer der kun tomme linier.............HJÆLP
!!

Steen

Fra : hansen

Dato : 03-07-05 21:55

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse
> [...]

> trods af at den står til at gemme for de sidste 20 dage.........når han
> klikker på den lille sorte pil kommer der kun tomme

Hvor sidder adresselinjen på en kammi?

Fra : emj

Dato : 03-07-05 22:02

hansen skrev:

>"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse
>på
>linier.............HJÆLP
Han har vel haft gang i et oprydningsprogram, som sletter den slags.
Hvorfor er det i øvrigt nogen katastrofe at det er blevet slettet. Det
fatter jeg ikke.
Hilsen emj

Fra : StoneWare

Dato : 04-07-05 10:07

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Han har vel haft gang i et oprydningsprogram, som sletter den slags.
> Hvorfor er det i øvrigt nogen katastrofe at det er blevet slettet. Det
> fatter jeg ikke.

Hvad fanden rager det dig............svar på spørgsmålet eller hold
kæft.........
men du er vel så ubegavet at det kan du heller ikke finde ud af........

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-05 15:26

StoneWare skrev:

>Hvad fanden rager det dig............svar på spørgsmålet eller hold
>kæft.........

Nyhedsgrupper er ikke supportgrupper, men debatgrupper, så man
kan forvente forskellige kommentarer på et indlæg.

Som så ikke nødvendigvis er et svar på det man spørger om.

Men det mindste man kan gøre er at skrive i et pænt sprog.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud

Fra : emj

Dato : 04-07-05 20:48

StoneWare skrev:

>Hvad fanden rager det dig............svar på spørgsmålet eller hold
>men du er vel så ubegavet at det kan du heller ikke finde ud af........

Styr din brandert.

Hilsen emj

Fra : StoneWare

Dato : 05-07-05 11:32

> Styr din brandert.

Som sagt........jeg regnede ikke med det