Image gallery ?
Fra : Ronni

Dato : 16-07-05 20:35

Hejsa

Jeg leder efter et billede galleri system, og havde faktisk fundet
http://gallery.menalto.com/index.php indtil jeg opdagede at det slet ikke
overhovedet kan køre med php safe mode on.

Er der nogen der kender til/har erfaringer med et galleri system der kan
køre hos surftown og understøtter føldende:
- mulighed for eget design
- mulighed for billede kommentarer (ikke nødvendigvis et ultimativt krav)
- understøttelse for albums
- database understøttet
- admin interface

Håber I kan hjælpe.

m v h
Ronni

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-07-05 23:12

[...]

>Håber I kan hjælpe.

coppermine kan det hele og lidt mere til.. og kan sagtens køre med
safemode sat til on..

http://coppermine.sourceforge.net/

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 17-07-05 22:50

On Sun, 17 Jul 2005 00:11:43 +0200, Bo Kamp Dudek wrote:

> [...]
>
> coppermine kan det hele og lidt mere til.. og kan sagtens køre med
> safemode sat til on..
>
> http://coppermine.sourceforge.net/

Coppermine har bare et problem. At lave et link til et billede er ikke
særlig logisk. Man skal finde linkadressen neden uden billedet i
oplysningerne og ikke adressen i adressefeltet.

Jeg bruger dog selv coppermine - mest fordi jeg er for doven til at lave
noget selv.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard