Kan man "flytte" en variabel fra en side t~
Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-07-05 17:24

Mit problem, som jeg har sloges med i 3 uger nu, er at man på index.php kan
vælge mellem 10 navne (hvert navn er i mysql tildelt et "id" 1 - 10)ved et
klik tildeles variablen "$dommerid" denne værdi.

Når jeg laver dette kan jeg se kaldet til siden og variablen i den linie der
kalder (http://etc).
Jeg ville gerne kalde den samme side, hvor der bliver trukket forskellige
datoer alt efter hvilket "$dommerid" dre er valgt ved klikket.

Indtil videre har jeg lavet en "workaround" der sender til forskellige sider
efter valget, men det ville være elegant at kunne bruge den samme side blot
med forskellig parameter.

Det jeg gerne vil kan ses på http://lpdommer.dk/index.php3

Variablen bliver sat; men jeg kan ikke få den rigtige sige (med variablen
indsat)

Min "workaround" kan ses på http://lpdommer.dk/

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-07-05 17:33

On Wed, 6 Jul 2005 18:23:57 +0200, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Det jeg gerne vil kan ses på http://lpdommer.dk/index.php3

Det HTML,du laver, ser forkert ud:

Det ser ud som noget php-kode-rest, der står midt i det hele. Prøv at
sørge for at outputtet bliver noget i stil med:

--
- Peter Brodersen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-07-05 06:12

On Wed, 06 Jul 2005 18:32:53 +0200, Peter Brodersen wrote:

> Det ser ud som noget php-kode-rest, der står midt i det hele. Prøv at
> sørge for at outputtet bliver noget i stil med:

Det prøver jeg, mange tak.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-07-05 07:50

On Wed, 06 Jul 2005 18:32:53 +0200, Peter Brodersen wrote:

> Det HTML,du laver, ser forkert ud:

> Det ser ud som noget php-kode-rest, der står midt i det hele. Prøv at
> sørge for at outputtet bliver noget i stil med:

Det er php.

Koden ser nu således ud,

?>"); >

som giver denne linie:

Og nu virker det, sku'

Jeg har blot fjernet $-tegnet der var mellem ? og dommerid.

Igen, mange tak.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen