? Billigste pris på Canon Pixma 4 eller 50~
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 18-07-05 08:03

Nogen der har et bud på en billigere pris end de 1230 på getmore for en
Pixma 5000?

kan nogen fortælle mig forskellen på 4 og 5000? Jeg kan ikke lige gennemskue
det.

Med venlig hilsen...Søren Jørgensen

Fra : Madsen

Dato : 18-07-05 08:36

On Mon, 18 Jul 2005 09:03:15 +0200, "Søren Jørgensen"
<soeren@smukkeagner.dk> wrote:

>kan nogen fortælle mig forskellen på 4 og 5000? Jeg kan ikke lige gennemskue
>det.

http://www.canon.dk/for_home/product_finder/printers/bubble_jet/index.asp#

Klik på SAMMENLIGN

Vælg de 2 printere

Den største forskel er nok opløsningen. Pixma 5000 har dobbelt
så høj opløsning i udskriften.

Jeg kunne dog ikke se forskel, så jeg købte en Pixma 4000 og
er stadig fuldt ud tilfreds her 8 mdr. senere.

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : Gubs

Dato : 18-07-05 10:23

> [...]
> in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,
> thoroughly used up, totally worn out and loudly proclaiming,

Jeg har også en ip4000 og er meget glad for den, og sammenlignet med min
tidligere HP 890C (jeg ved den er gammel) til 4000.- så er jeg helt benovet
over ip4000

Gubs

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 18-07-05 11:04

Takker for svarene.
Jeg har lige nu bestilt en ip-4000

Med venlig hilsen.
Søren Jørgensen

Fra : Madsen

Dato : 18-07-05 12:59

On Mon, 18 Jul 2005 11:22:37 +0200, "Gubs" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Jeg har også en ip4000 og er meget glad for den, og sammenlignet med min
>tidligere HP 890C (jeg ved den er gammel) til 4000.- så er jeg helt benovet
>over ip4000

Ja, jeg havde en endnu ældre HP 850C indtil jeg købte min Pixma.
Det var sgu en udskiftning der kunne mærkes.

Mvh Mads

Fra : Gubs

Dato : 18-07-05 14:03

> [...]
> in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,
> thoroughly used up, totally worn out and loudly proclaiming,

Det er herligt at få noget man kan sige wouw til

Gubs