farve til laserprinter i løs vægt
Fra : TP

Dato : 16-07-05 12:11

ved nogen hvor det evt kan købes?

har kikket lidt på nettet men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget.

ved ikke rigtigt om der er forskel på frave fra de forskellige
producenter,men printeren er en konica minolta 2300w

M.V.H.
Tom.

Fra : hansen

Dato : 16-07-05 12:24

"TP" <tommyskrald@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ved ikke rigtigt om der er forskel på frave fra de forskellige
> producenter,men printeren er en konica minolta 2300w

Mener du i en spand eller hvad?

Fra : TP

Dato : 16-07-05 17:03

"hansen" <hansen@æøå.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du i en spand eller hvad?

jeg ved det fåes i plasticbeholdere med ca. 250 g i.
(om du vil kalde det en spand er så op til dig.)

men om det kun er forhandlere og reparatører der har adgang til dem ved jeg
ikke.

M.V.H.
Tom.

Fra : hansen

Dato : 16-07-05 18:38

> [...]
> (om du vil kalde det en spand er så op til dig.)
>
> men om det kun er forhandlere og reparatører der har adgang til dem ved

Hvad skal du bruge det til?

Fra : TP

Dato : 16-07-05 19:32

"hansen" <hansen@æøå.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal du bruge det til?

jeg havde da tænkt mig at fylde det i min printer,hvis jeg kunne finde et
sted hvor det kunne fås til en fornuftig pris!

M.V.H.
Tom.

Fra : hansen

Dato : 16-07-05 21:01

> jeg havde da tænkt mig at fylde det i min printer,hvis jeg kunne finde et
> sted hvor det kunne fås til en fornuftig pris!
>

> M.V.H.
> Tom.

åh nej .......................

Fra : TP

Dato : 16-07-05 22:07

"hansen" <hansen@æøå.dk> skrev i en meddelelse

> åh nej .......................

Hansen,indtil videre har du ikke været til megen hjælp,men kommet med nogle
små korte kommentarer som jeg faktisk ikke kan bruge til noget som helst....

du ved åbenbart en masse om genfyldning af patroner på
laserprintere,specielt konica minolta 2300 w,som nævnt i mit første indlæg.

så øs ud af din fantatiske viden om denne gerning!

ps-jeg skal måske lige sige at jeg jeg har praktiseret dette i snart et par
år,og ja,-det forkorter levetiden på printeren,men da en konica minolta 2300
w,efterhånden kan fås for omkring et par tusinde kroner opvejer den billige
farve dette.

min hidtidige leverandør kan ikke skaffe mig farve mere,derfor indlæget i
denne gruppe.

men det ser ikke ud til der er megen hjælp og hente,-kun irriterende
modspørgsmål og hoverende korte opkast.

Tak for hjælpen!

M.V.H.
Tom.

Fra : Søren Blom

Dato : 17-07-05 15:17

"TP" <tommyskrald@hotmail.com> skrev

> men det ser ikke ud til der er megen hjælp og hente,-kun irriterende
> modspørgsmål og hoverende korte opkast.

Så så, bare fordi der er et tågehorn imellem os, så skær ikke os alle over
een kam.
Prøv engang hos http://www.zap-in.dk/ de har mange sjove ting, det de ikke
har, prøver de gerne at skaffe og kan det du søger skaffes, så kan de nok
også få det hjem, det kræver godt nok at man har et momsnummer for at handle
hos dem.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : TP

Dato : 17-07-05 23:06

> [...]
> har, prøver de gerne at skaffe og kan det du søger skaffes, så kan de nok
> også få det hjem, det kræver godt nok at man har et momsnummer for at

nej nej,ved det godt-heldigvis er størstedelen utroligt hjælpsomme og
imødekommende.

jeg mener bare hvis man ikke har nogen svar/hjælp på folks problemer,hvorfor
så svare.

M.V.H.
Tom.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-07-05 18:09

TP wrote:
> ved nogen hvor det evt kan købes?

Hej Tom,

læs lidt her omkring genfyldning af farvelasere:
http://www.hardware-test.dk/ht/test_show.asp?id=4033
http://www.dr.dk/rabatten/arkiv/2005/februar/16_blaekpatro_genfyld.htm

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : TP

Dato : 17-07-05 23:07

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> læs lidt her omkring genfyldning af farvelasere:
> http://www.hardware-test.dk/ht/test_show.asp?id=4033
> http://www.dr.dk/rabatten/arkiv/2005/februar/16_blaekpatro_genfyld.htm

tak,det var lige hvad jeg skulle bruge.

M.V.H.