Hvilken mp3 spiller?
Fra : ......Ps

Dato : 15-07-05 21:34

Jeg er nu blevet endeligt og fuldstændig træt af min ellers "pæne" mp3
spiller, MPIO FL100, for det er en kamp at få den medfølgende software til
at virke, når man skal overføre filer.
Jeg kyler den af h...til, og køber en anden. Krav: Direkte i USB stik, så
den fremgår som et selvstændigt drev, hvor du direkte kan trække filer over.
Endvidere bør den vel være på min. 512 mb., og gerne med SD kort mulighed.
Radio behøves ikke.
Hvad skal jeg købe? Alle snakker om IPOD, men så vidt jeg har kunne læse mig
til, så er det også med software til overførsel - og det gider jeg altså
ikke mere !
Anbefalinger?
m.v.h. Preben

Fra : ......Ps

Dato : 15-07-05 22:12

...der var lige et ekstra krav: Den skal køre på aaa batteri. Ikke noget med
opladeligt. Det skal være, så man lige kan købe et nyt batteri og smække i,
hvis den går død.
Preben

Fra : Frank W.

Dato : 15-07-05 22:24

On Fri, 15 Jul 2005 23:11:44 +0200, "......Ps"
<remove_pbs@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>opladeligt. Det skal være, så man lige kan købe et nyt batteri og smække i,

Creatives V200 og TX serie opfylder dine krav.

http://www.creative.com/products/welcome.asp?category=213

Hilsen
Frank